Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024

Prva zvanična poseta visoko rangiranog funkcionera ICAO-a Srbiji, nastavak regionalne saradnje vazduhoplovnih regulatora

25. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija počinje sa kadet programom za pilote u Vršcu: Stipendirano školovanje za 10 najboljih i potencijalno zaposlenje

22. sep 2024

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024
[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja
Tim Er Srbije i "Menzies Aviation" jutros na stajanci

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

Kako Tango Six ekskluzivno saznaje, od jutros u utorak 5. marta, kao što je ranije najavljeno, „Menzies Aviation“ preuzeo je poslove zemaljskog opsluživanja letova nacionalne avio-kompanije na beogradskom aerodromu od kompanije „Belgrade Airport“.

Prvi let Er Srbije koji je Menzis u potpunosti samostalno opslužio je jutrošnji let za Amsterdam JU360, koji je put Holandije odleteo u 06:40. Kako saznajemo, promena pružaoca usluga zemaljskog opsluživanja prošla je besprekorno i svi letovi Er Srbije u jutarnjem talasu poleteli su praktično bez ikakvih odstupanja u odnosu na planirani red letenja. Reč je o letovima ka Frankfurtu, Barseloni, Milanu, Parizu, Diseldorfu, Ljubljani, Pragu, Podgorici, Zagrebu, Cirihu, Amsterdamu i Rimu.

Prsluci sa slovom „M“ od danas oko aviona nacionalne avio-kompanije

„Menzis Aviation“, kompanija koja je jedan od vodećih globalnih pružalaca usluga zemaljskog opsluživanja putničkih aviona, ubuduće će obavljati opslugu vazduhoplova, registraciju putnika i prtljaga, kao i njihovo ukrcavanje na letove srpske nacionalne avio-kompanije. Promena operatera zemaljskog opsluživanja na beogradskom aerodromu usledila je posle nekoliko meseci opsežnih priprema.

Podsetimo, Er Srbija i „Menzies Aviation“ su u oktobru 2023. godine potpisali Memorandum o razumevanju. Promena operatera je pokrenuta, kao što je Er Srbija u više navrata saopštavala, „u cilju unapređenja nivoa usluge srpske nacionalne avio-kompanije na beogradskom aerodromu, kao i boljeg korisničkog iskustva za putnike“.

Kako je Tango Six već izveštavao, zbog većeg poremećaja saobraćaja Er Srbije u jednom danu 18. juna prošle godine, odlučeno je da se broj kompanija koje se bave opsluživanjem putničkih aviona na beogradskom aerodromu poveća. Prve reakcije tada su došle od ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića koji je samo nekoliko dana kasnije najavio liberalizaciju hendling tržišta na „Tesli“.

Direktorat civilnog vazduhoplovstva je potom 11. jula stavio van snage do tada postojeću Odluku o ograničenju broja pružalaca usluga zemaljskog opsluživanja na beogradskom aerodromu što je otvorilo priliku da se broj kompanija u ovom sektoru poveća. Do tada su najveće klijente servisirali beogradski aerodrom i privatna kompanija Sky Partner.

Nova oprema kompanije Menzis

Budući da se koncesionaru beogradskog aerodroma u poslovni model ne uklapa (kao i na većini lokacija u svetu) bavljenje opsluživanjem putnika, kompanija „Menzies Aviation“ preuzela je gotovo kompletne ljudske i tehničke kapacitete nekadašnjeg sektora za opsluživanje aviona beogradskog aerodroma. Bitnije, Menzis se dogovorio sa Er Srbijom da će oni biti kompanija koja će opsluživati nacionalnu avio-kompaniju što je ozvaničeno u oktobru prošle godine.

Liberalizacija je donela još jednog igrača, takođe privatnu kompaniju Gold Air.

Kompanija „Belgrade Airport“ jutros je saopštila da je sa Menzisom potpisala ugovor koji podrazumeva prenos svih ugovorenih obaveza  o zemaljskom opsluživanju sa kompanije „Belgrade Airport“ na „Menzies Aviation“, uz saglasnost partnerskih avio-kompanija:

– Svi prethodno zaposleni u organizacionoj jedinici zemaljsko opsluživanje Belgrade Airport, potpisali su ugovore o radu sa Menzies Aviation, kao novim poslodavcem. – stoji u saopštenju koncesionara.

Tako će sada kompanija Skaj Partner opsluživati avio-kompanije Viz er, Flaj Dubai i celokupnu Lufthanza grupu (Lufthanzu, Ostrian i Svis), Gold er će opsluživati avio-kompanije LOT, Edžijan, Arkiu i uskoro Anadolu. Ostatak će pripasti Menzisu, odnosno najveća avio-kompanija Er Srbija čiji je tržišni udeo na beogradskom aerodromu, u zavisnosti od sezone i tržišne situacije, ide između 47% i 55%.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ro

Prava dobra vest. Ozbiljnost, tacnost i odgovornost.
Dobra plata i prekovremeni rad. Za pocetak dovoljno. 😀✈🌐🛬🇷🇸✈

Odgovori
BE

Plate su nam ostale iste, bedne su za zivotni standard u BEG, smene su od 10 do 12 sati. Videcemo sta ce biti dalje.

Mi

Zaposli se negde drugde ako ti ne odgovara. Verujem da ce se na tvoje mesto javiti stotinjak kandidata.

Sl

Veoma pametna odluka!Skoti rade taj posao vise od 100 godina,bese kompanija osnovana u Edinburgu.Definitvno je nazalost jasno da mi nemamo nikakve kapacitete za uspesno vodjenje jedne avio kompanije.Napraviti stratesko partnerstvo sa Francuskom obzirom da su oni vlasnici aerodroma i pisti,te dati im 51 posto ucesca i Air Serbia ce biti preporodjen sa svojom flotom aviona i pilota.Iznajmljivanje aviona i pilots bi bila proslost….

Odgovori
Ne

Znaci sto vise kompanija bolja organizacija? Kako da ne. Prilika za zaradu na brzinu uz povecanje cena usluga. A tek o tome da koncesionar aerodroma ne zeli da se bavi poslovima aerodroma ne treba trositi reci. Ovo ce sve brzo da se raspadne . . .

Odgovori
С

Лако је сад бити тачан кад нема много путника, видећемо кад крену чартери, плате су нам бедне и ништа се није учинило да нам се побољшају услови рада.

Odgovori
Mi

Srećno Gašo ….

Ni

Želim im svu sreću !! Za početa da smanje odlazna kašnjenja koje je Air Serbia masovno imala u prethodnom periodu. Žao mi je što čitam u komentarima da su plate niske i ljudi ne baš zadovoljni. To svakako nije dobra dugoročna strategija.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs