„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024
[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja
Tim Er Srbije i "Menzies Aviation" jutros na stajanci

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

Kako Tango Six ekskluzivno saznaje, od jutros u utorak 5. marta, kao što je ranije najavljeno, „Menzies Aviation“ preuzeo je poslove zemaljskog opsluživanja letova nacionalne avio-kompanije na beogradskom aerodromu od kompanije „Belgrade Airport“.

Prvi let Er Srbije koji je Menzis u potpunosti samostalno opslužio je jutrošnji let za Amsterdam JU360, koji je put Holandije odleteo u 06:40. Kako saznajemo, promena pružaoca usluga zemaljskog opsluživanja prošla je besprekorno i svi letovi Er Srbije u jutarnjem talasu poleteli su praktično bez ikakvih odstupanja u odnosu na planirani red letenja. Reč je o letovima ka Frankfurtu, Barseloni, Milanu, Parizu, Diseldorfu, Ljubljani, Pragu, Podgorici, Zagrebu, Cirihu, Amsterdamu i Rimu.

Prsluci sa slovom „M“ od danas oko aviona nacionalne avio-kompanije

„Menzis Aviation“, kompanija koja je jedan od vodećih globalnih pružalaca usluga zemaljskog opsluživanja putničkih aviona, ubuduće će obavljati opslugu vazduhoplova, registraciju putnika i prtljaga, kao i njihovo ukrcavanje na letove srpske nacionalne avio-kompanije. Promena operatera zemaljskog opsluživanja na beogradskom aerodromu usledila je posle nekoliko meseci opsežnih priprema.

Podsetimo, Er Srbija i „Menzies Aviation“ su u oktobru 2023. godine potpisali Memorandum o razumevanju. Promena operatera je pokrenuta, kao što je Er Srbija u više navrata saopštavala, „u cilju unapređenja nivoa usluge srpske nacionalne avio-kompanije na beogradskom aerodromu, kao i boljeg korisničkog iskustva za putnike“.

Kako je Tango Six već izveštavao, zbog većeg poremećaja saobraćaja Er Srbije u jednom danu 18. juna prošle godine, odlučeno je da se broj kompanija koje se bave opsluživanjem putničkih aviona na beogradskom aerodromu poveća. Prve reakcije tada su došle od ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića koji je samo nekoliko dana kasnije najavio liberalizaciju hendling tržišta na „Tesli“.

Direktorat civilnog vazduhoplovstva je potom 11. jula stavio van snage do tada postojeću Odluku o ograničenju broja pružalaca usluga zemaljskog opsluživanja na beogradskom aerodromu što je otvorilo priliku da se broj kompanija u ovom sektoru poveća. Do tada su najveće klijente servisirali beogradski aerodrom i privatna kompanija Sky Partner.

Nova oprema kompanije Menzis

Budući da se koncesionaru beogradskog aerodroma u poslovni model ne uklapa (kao i na većini lokacija u svetu) bavljenje opsluživanjem putnika, kompanija „Menzies Aviation“ preuzela je gotovo kompletne ljudske i tehničke kapacitete nekadašnjeg sektora za opsluživanje aviona beogradskog aerodroma. Bitnije, Menzis se dogovorio sa Er Srbijom da će oni biti kompanija koja će opsluživati nacionalnu avio-kompaniju što je ozvaničeno u oktobru prošle godine.

Liberalizacija je donela još jednog igrača, takođe privatnu kompaniju Gold Air.

Kompanija „Belgrade Airport“ jutros je saopštila da je sa Menzisom potpisala ugovor koji podrazumeva prenos svih ugovorenih obaveza  o zemaljskom opsluživanju sa kompanije „Belgrade Airport“ na „Menzies Aviation“, uz saglasnost partnerskih avio-kompanija:

– Svi prethodno zaposleni u organizacionoj jedinici zemaljsko opsluživanje Belgrade Airport, potpisali su ugovore o radu sa Menzies Aviation, kao novim poslodavcem. – stoji u saopštenju koncesionara.

Tako će sada kompanija Skaj Partner opsluživati avio-kompanije Viz er, Flaj Dubai i celokupnu Lufthanza grupu (Lufthanzu, Ostrian i Svis), Gold er će opsluživati avio-kompanije LOT, Edžijan, Arkiu i uskoro Anadolu. Ostatak će pripasti Menzisu, odnosno najveća avio-kompanija Er Srbija čiji je tržišni udeo na beogradskom aerodromu, u zavisnosti od sezone i tržišne situacije, ide između 47% i 55%.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ro

Prava dobra vest. Ozbiljnost, tacnost i odgovornost.
Dobra plata i prekovremeni rad. Za pocetak dovoljno. 😀✈🌐🛬🇷🇸✈

Odgovori
BE

Plate su nam ostale iste, bedne su za zivotni standard u BEG, smene su od 10 do 12 sati. Videcemo sta ce biti dalje.

Mi

Zaposli se negde drugde ako ti ne odgovara. Verujem da ce se na tvoje mesto javiti stotinjak kandidata.

Sl

Veoma pametna odluka!Skoti rade taj posao vise od 100 godina,bese kompanija osnovana u Edinburgu.Definitvno je nazalost jasno da mi nemamo nikakve kapacitete za uspesno vodjenje jedne avio kompanije.Napraviti stratesko partnerstvo sa Francuskom obzirom da su oni vlasnici aerodroma i pisti,te dati im 51 posto ucesca i Air Serbia ce biti preporodjen sa svojom flotom aviona i pilota.Iznajmljivanje aviona i pilots bi bila proslost….

Odgovori
Ne

Znaci sto vise kompanija bolja organizacija? Kako da ne. Prilika za zaradu na brzinu uz povecanje cena usluga. A tek o tome da koncesionar aerodroma ne zeli da se bavi poslovima aerodroma ne treba trositi reci. Ovo ce sve brzo da se raspadne . . .

Odgovori
С

Лако је сад бити тачан кад нема много путника, видећемо кад крену чартери, плате су нам бедне и ништа се није учинило да нам се побољшају услови рада.

Odgovori
Mi

Srećno Gašo ….

Ni

Želim im svu sreću !! Za početa da smanje odlazna kašnjenja koje je Air Serbia masovno imala u prethodnom periodu. Žao mi je što čitam u komentarima da su plate niske i ljudi ne baš zadovoljni. To svakako nije dobra dugoročna strategija.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs