[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023

[EKSKLUZIVNO] Prvi renderi izgleda novog dela putničkog terminala aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu i planirana proširenja infrastrukture

14. sep 2023

Er Frans slavi 90. rođendan: Od Pariza do Beograda 11 sati

1. sep 2023

Kurs namenjen savladavanju straha od letenja ponovo u Zagrebu: Teorijska predavanja i praktični let u putničkom avionu protiv avio-fobije

24. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Poznati srpski pilot Živadinović nudi rešenje za srpsko letačko osoblje: EASA medical pregledi na granici Hrvatske i Srbije u Iloku

23. avg 2023

Er Srbija vraća u državni budžet 20 miliona evra, ističe istorijske rekorde u ostvarenom saobraćaju

10. avg 2023

Najstariji živi srpski pilot danas puni 100 godina: Avram Avramović i njegovih 22.000 sati u vazduhu

10. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije

9. avg 2023

Er Montenegro dobio IATA kod

7. avg 2023

Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo

3. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195

2. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Stiže prvi Embraer E195 za Er Srbiju

1. avg 2023

Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra

31. jul 2023

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

27. jul 2023

Izmena Zakona o vazdušnom saobraćaju zbog haotične letnje sezone i spisak svih mogućih vazduhoplovnih grehova

25. jul 2023

[EKSKLUZIVNO] Rajner Beker, direktor MTU Serbia za Tango Six: Postrojenje u Novoj Pazovi biće najmodernije na svetu

19. jul 2023

Makedonska kontrola letenja kupila Rohde & Schwarz sistem glasovne komunikacije

12. jul 2023

[POSLEDNJA VEST] Direktorat civilnog vazduhoplovstva doneo odluku o slobodnom pristupu hendling tržištu na „Nikoli Tesli“

11. jul 2023
GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta
Prvo zabeleženo širenje neke hendling kompanije na beogradskom aerodromu nakon liberalizacije tržišta početkom meseca / Foto: Sky Partner

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

Grčka kompanija GoldAir Handling registrovana u Srbiji objavila je oglase za više otvorenih pozicija u domenu opsluživanja putnika na beogradskom aerodromu. Konkursi za posao otvoreni su do 4. avgusta.

Objavljivanje pomenutih oglasa predstavlja prvo javno zabeleženo širenje neke kompanije u ovom domenu na „Nikoli Tesli“ od odluke Direktorata civilnog vazduhoplovstva 10. jula da stavi van snage ograničenje broja hendlera na ovom aerodromu.

GoldAir traži deputy station managere, station managere, check-in agente, passenger i ramp services duty officere i ramp/load control agente.

Sky Partner i Belgrade Airport i dalje su jedini koji pokušavaju da na vreme razvrstaju hiljade torbi dnevno na beogradskom aerodromu / Foto: Sky Partner

Iako objavljivanje ovolikog broja otvorenih pozicija odjednom nesumljivo predstavlja najveće širenje neke hendling kompanije od odluke 10. jula, ipak se ne radi o poslovima koji neposredno opslužuju putničke avione kada je u pitanju prtljag. Stoga je trka za još jednog većeg hendlera koji bi mogao, pored Belgrade Airporta i kompanije Sky Partner da pomogne Er Srbiji i dalje otvorena.

GoldAir poseduje dozvolu DCV-a za opsluživanje putnika, prihvat i otpremu predatog prtljaga kao i prihvat i otpremu letelica na platformi. Međutim, kako Tango Six saznaje, oprema potrebna za otpremu prtljaga koju kompanija poseduje nije blizu raspoloživosti za korišćenje.

Ovo ostavlja još samo Menzies Aviation kao opciju koja se eventualno može dogovoriti sa Er Srbijom ukoliko se situacija sa Belgrade Airportom ne popravi. Ukoliko se ta saradnja i uspostavi, gotovo je sigurno da se to neće dogoditi u ovoj letenjoj IATA sezoni.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

BE

Gde mogu da vidim oglase za posao?

Odgovori
Pe
Sm

GoldAir traži deputy station managere, station managere, check-in agente, passenger i ramp services duty officere i ramp/load control agente.- zvuci kao da traze strucnjake a u stvari teska fizikalija ….

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs