Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

[EKSKLUZIVNO] Porodica Vlašić biće prvi civilni operater Air Tractor aviona u regiji: Prvi AT-504 sleće u Osijek u avgustu

10. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024

Godišnji IATA sastanak počeo u Dubaiju: Potražnja za putovanjima avionom globalno nikad veća, borba protiv klasičnog kerozina sve ozbiljnija

3. jun 2024

Novine u Air France-u: Usluga konsijerža na Šarl de Golu i novi somelijer

29. maj 2024

Air France najavio proširenje mreže letova za zimsku sezonu 2024-2025

22. maj 2024

Avio-kompanija u kojoj patike postaju deo uniforme

26. apr 2024

Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

24. apr 2024

SEAS 2024: Potpisan ugovor za nabavku A320 „Full Flight“ Level D simulatora za Vazduhoplovnu akademiju, najavljena nabavka i FTD-a za tip helikoptera Erbas H145

22. apr 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva domaćin ICAO kursa za nacionalne instruktore u oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu

20. apr 2024
GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta
Prvo zabeleženo širenje neke hendling kompanije na beogradskom aerodromu nakon liberalizacije tržišta početkom meseca / Foto: Sky Partner

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

Grčka kompanija GoldAir Handling registrovana u Srbiji objavila je oglase za više otvorenih pozicija u domenu opsluživanja putnika na beogradskom aerodromu. Konkursi za posao otvoreni su do 4. avgusta.

Objavljivanje pomenutih oglasa predstavlja prvo javno zabeleženo širenje neke kompanije u ovom domenu na „Nikoli Tesli“ od odluke Direktorata civilnog vazduhoplovstva 10. jula da stavi van snage ograničenje broja hendlera na ovom aerodromu.

GoldAir traži deputy station managere, station managere, check-in agente, passenger i ramp services duty officere i ramp/load control agente.

Sky Partner i Belgrade Airport i dalje su jedini koji pokušavaju da na vreme razvrstaju hiljade torbi dnevno na beogradskom aerodromu / Foto: Sky Partner

Iako objavljivanje ovolikog broja otvorenih pozicija odjednom nesumljivo predstavlja najveće širenje neke hendling kompanije od odluke 10. jula, ipak se ne radi o poslovima koji neposredno opslužuju putničke avione kada je u pitanju prtljag. Stoga je trka za još jednog većeg hendlera koji bi mogao, pored Belgrade Airporta i kompanije Sky Partner da pomogne Er Srbiji i dalje otvorena.

GoldAir poseduje dozvolu DCV-a za opsluživanje putnika, prihvat i otpremu predatog prtljaga kao i prihvat i otpremu letelica na platformi. Međutim, kako Tango Six saznaje, oprema potrebna za otpremu prtljaga koju kompanija poseduje nije blizu raspoloživosti za korišćenje.

Ovo ostavlja još samo Menzies Aviation kao opciju koja se eventualno može dogovoriti sa Er Srbijom ukoliko se situacija sa Belgrade Airportom ne popravi. Ukoliko se ta saradnja i uspostavi, gotovo je sigurno da se to neće dogoditi u ovoj letenjoj IATA sezoni.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

BE

Gde mogu da vidim oglase za posao?

Odgovori
Pe
Sm

GoldAir traži deputy station managere, station managere, check-in agente, passenger i ramp services duty officere i ramp/load control agente.- zvuci kao da traze strucnjake a u stvari teska fizikalija ….

Odgovori
Je

Da li trebate osoblje za rad prihvat i otprema.Imam iskustva u tom poslu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs