CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025
SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja
Okvirni datum započinjanja obuke odabranih kandidata je maj 2025. godine / Foto: Vazduhoplovna akademija

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

U sred nesporazuma između menadžmenta i jednog od sindikata, Kontrola letenja Srbije i Crne Gore objavila je juče konkurs za prijem 24 kandidata na obuku za sticanje dozvolе kontrolora letenja i odgovarajućih ovlašćenja. Konkurs je otvoren do 9. decembra i nudi mogućnost obuke na različitim pozicijama u okviru sistema kontrole letenja.

SMATSA tako traži 12 kandidata za sticanje ovlašćenja ACS Beograd (Centar kontrole letenja Beograd), tri kandidata za ovlašćenje ADI/TWR/APP Kraljevo, četiri kandidata za Niš i pet za Batajnicu.

Kandidati moraju biti srpski državljani, rođeni 1998. godine ili kasnije. Zahtevi uključuju završenu četvorogodišnju srednju školu sa vrlo dobrim prosečnim uspehom i standardne administrativno-formalne zahteve za ovu vrstu konkursa.

Detaljnije informacije o konkursu, brojeve telefona i email za upite možete pronaći .

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

П

Да су паметни ови контролори лета па да сада сви до једног дају отказе. Отказни рок 15 дана и ћао. А у контроли лета нека ради Перо.

Odgovori
Sv

Koji razlog imaju da daju otkaz. Ako im ne odgovara vrata su im otvorena.

pl

Na osnovu kojih naučnih istraživanja osobe rođene 1997 ne valjaju kao kandidati? Posao jeste izuzetno zahtevan ali dokaz na sunce.

Odgovori
Dj

Na osnovu hiljadugodisnjih iskustava nema smisla stare konje uciti novim trikovima.

Sr

@Djuka
Ako je neko rođen 1997. „stari konj“ onda ste vi fosil.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs