[REPORTAŽA] „Fly One“ simulator Boinga 737NG na Novom Beogradu: Kako sve profesionalci mogu koristiti novi simulator letenja

15. jul 2025

Letnja ekspanzija KLM-a: Nove linije, povećanje frekvencija

14. jul 2025

Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva nastavlja sa donacijama u domenu aerodromskog obezbeđivanja aerodromu Niš i Aerodromima Srbije

10. jul 2025

Novine za putnike na aerodromu „Nikola Tesla“: „Self check-in“, „baggage drop-off“ i optimizam ka postizanju cifre od 15 miliona putnika godišnje do kraja koncesije

10. jul 2025

[IATA AGM 2025] Izazovi bezbednosti komercijalnog avio-saobraćaja: Nedovršene istrage nesreća, problem kadrova, nedostajući motori i MRO kapaciteti

9. jul 2025

[IATA AGM 2025] Udruženje avio-kompanija upozorava: Evropski avio-saobraćaj gubi na konkurentnosti zbog rastućih troškova i nefleksibilnih regulativa

9. jul 2025

[IATA AGM 2025] Krvna slika globalnog avio-saobraćaja: Novi podaci vitalnosti prevoza ljudi i robe vazduhom

8. jul 2025

Kako je restauriran i konzerviran Titov Iljušin 14 u Muzeju vazduhoplovstva

27. jun 2025

Air France otvara restoran u pariskoj Galeriji Lafajet

26. jun 2025

Vlada Srbije smenila Rašu Ristivojevića i za novog direktora SMATSA-e postavila Slobodana Cvijana

26. jun 2025

„Aerodromi Srbije“ najverovatnije operatori vertiporta za eVTOL letelice, „Nikola Tesla“ najavljuje nove rekorde u broju opsluženih putnika

25. jun 2025

Program lojalnosti Er Frans-KLM grupe „Flying Blue“ obeležava dve decenije postojanja

12. jun 2025

„Fly One“ posle Ljubljane i Zagreba u Srbiji: Simulator letenja Boinga 737NG počeo sa radom na Novom Beogradu

12. jun 2025

Er Srbija se nagodila sa putnicima Embraera koji je doživeo udes na „Nikoli Tesli“, CINS (ponovo) kasni sa objavljivanjem izveštaja

11. jun 2025

[REPORTAŽA] Jat Tehnika obavila prve C1 servise Boinga 737 MAX u ex-Yu regionu

10. jun 2025

Potpisan Sporazum o vazdušnom saobraćaju između Srbije i Gruzije

6. jun 2025

[EKSKLUZIVNO] Novi direktor Jat Tehnike Kaj-Uve Horl: „Možemo postati Panevropski MRO“

30. maj 2025

Ambasadroka Srbije u Francuskoj u poseti Erbasu u Tuluzu

29. maj 2025

SMATSA od 15. maja uvela radarsku kontrolu letenja u AKL Beograd, do 2027. godine „ground radar“ na „Tesli“

22. maj 2025

Viz er preuzeo prvi A321XLR, postaje i prva avio-kompanija na svetu koja koristi Prat & Vitni GTF motore na XLR modelu

21. maj 2025
SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja
Okvirni datum započinjanja obuke odabranih kandidata je maj 2025. godine / Foto: Vazduhoplovna akademija

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

U sred nesporazuma između menadžmenta i jednog od sindikata, Kontrola letenja Srbije i Crne Gore objavila je juče konkurs za prijem 24 kandidata na obuku za sticanje dozvolе kontrolora letenja i odgovarajućih ovlašćenja. Konkurs je otvoren do 9. decembra i nudi mogućnost obuke na različitim pozicijama u okviru sistema kontrole letenja.

SMATSA tako traži 12 kandidata za sticanje ovlašćenja ACS Beograd (Centar kontrole letenja Beograd), tri kandidata za ovlašćenje ADI/TWR/APP Kraljevo, četiri kandidata za Niš i pet za Batajnicu.

Kandidati moraju biti srpski državljani, rođeni 1998. godine ili kasnije. Zahtevi uključuju završenu četvorogodišnju srednju školu sa vrlo dobrim prosečnim uspehom i standardne administrativno-formalne zahteve za ovu vrstu konkursa.

Detaljnije informacije o konkursu, brojeve telefona i email za upite možete pronaći .

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

П

Да су паметни ови контролори лета па да сада сви до једног дају отказе. Отказни рок 15 дана и ћао. А у контроли лета нека ради Перо.

Odgovori
Sv

Koji razlog imaju da daju otkaz. Ako im ne odgovara vrata su im otvorena.

pl

Na osnovu kojih naučnih istraživanja osobe rođene 1997 ne valjaju kao kandidati? Posao jeste izuzetno zahtevan ali dokaz na sunce.

Odgovori
Dj

Na osnovu hiljadugodisnjih iskustava nema smisla stare konje uciti novim trikovima.

Sr

@Djuka
Ako je neko rođen 1997. „stari konj“ onda ste vi fosil.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs