KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024
KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione
Još jedan praktični korak ka većoj održivosti poslovanja kompanije KLM / Foto: KLM

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

Holandska avio-kompanija KLM postavila je sebi ciljeve da do 2030. smanji emisiju ugljen-dioksida za 30%, pa zato ulaže sedam milijardi evra u  letelice najnovije generacije i koristi održivo avio-gorivo, saopšteno je iz kompanije.

U okviru ove politike održivosti i sam ketering sistem postaje održiviji. KLM je u svoj ketering sistem zemaljske flote uveo, kako su saopštili, „100 odsto električne kamione“. Time se približava svom proklamovanom cilju da do 2030. godine sve njihove zemaljske operacije budu potpuno održive, odnosno da ne emituju štetne gasove.

Električni kamioni za ketering od sada deo KLM zemaljske flote / Foto: KLM

– U kompaniji KLM Catering Services težimo da uvek budemo među liderima kada su u pitanju nove tehnologije. Stoga sam ponosan što smo prvi avio-ketering servis na svetu koji ima dva potpuno električna kamiona za ketering. – izjavio je Mihil van der Ejk, generalni menadžer kompanije „KLM Catering Services“.

U pitanju su kamioni koji u potpunosti rade na struju, a motor koji pokreće rashladni sistem je, takođe, električan. Pored toga što ne koriste fosilna goriva, ovi kamioni su znatno tiši od dosadašnjih. Električne kamione su, na zahtev KLM-a, razvili dobavljači aerodromske opreme, „DOLL®“ i „Mallaghan“, dok je Volvo napravio šasiju. U narednom periodu ova dva prototipa biće testirana kako bi se kamioni dodatno optimizovali i efikasnije integrisali u svakodnevne operacije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs