CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025
60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo
Pored prevoza putnika, prevoz tereta kao drugi bitan aspekt interkontinentalnih letova Er Srbije / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

„Globe Air Cargo“, ćerka kompanija ECS Grupe, sklopila je strateško partnerstvo sa srpskom nacionalnom avio-kompanijom, saopšteno je danas iz ove GSA kompanije koja posluje u preko 50 zemalja globalno.

– Od 1. oktobra „Globe Air Cargo“ ekskluzivno predstavlja usluge prevoza tereta Er Srbije u SAD-u, značajno jačajući prisustvo srpske nacionalne avio-kompanije na ovom ključnom tržištu. Prema ovom sporazumu, „Globe Air Cargo“ će upravljati prodajom i marketingom za Er Srbiju, nudeći 60 tona nedeljnog kapaciteta za teret na pet A330 letova između Njujorka (JFK) i Čikaga (ORD) do Beograda (BEG).

Ova proširena usluga obezbeđuje veze sa ključnim evropskim destinacijama, uključujući Bosnu (SJJ), Crnu Goru (TGD), Albaniju (TIA), Severnu Makedoniju (SKP), Cirih (ZRH), Istanbul (IST) i druge. Dodatno, partnerstvo će proširiti domet Er Srbije do Kine, sa uslugom do Guangdžoua (CAN), Tjenđina (TSN), i novom linijom do međunarodnog aerodroma Šangaj Pudong (PVG) koja počinje sa radom 11. januara.

Partnerstvo će takođe iskoristiti opsežnu mrežu drumskog prevoza tereta (RFS) širom SAD-a, povezujući ključne stanice Er Srbije na JFK i ORD da bi se osigurali efikasni transferi ka Istočnoj Evropi i dalje. – stoji u saopštenju ECS Grupe.

Francisko Hernandez, generalni direktor „Globe Air Cargo USA“, izjavio je:

– Ovo partnerstvo je ključni korak u jačanju našeg prisustva na tržištu SAD-a. Kombinovanjem stručnosti „Globe Air Cargo-a“ sa rastućom mrežom Er Srbije, cilj nam je da pružimo besprekorna globalna logistička rešenja. –

– Zadovoljni smo partnerstvom sa „ECS Group-om“ kao našim GSA za teret u SAD. Oni su poznati igrač u industriji i globalni lideri ovom segmentu. Naša mreža nudi pristup teže dostupnijim destinacijama uključujući Podgoricu, Tiranu, Skoplje, Sarajevo, Sofiju i Zagreb, pored Beograda. – kazao je Veselin Đorđević, šef Er Srbija Karga:

– Sa preko 50 tačaka za preuzimanje pokrivenih opsežnim RFS vezama preko ORD i JFK, naša usluga je cenjena u SAD. Služeći i Čikago i Njujork tokom cele godine, pružamo visokokvalitetnu, pouzdanu uslugu za podršku izvoznoj zajednici Amerike. –

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

U prevodu: ne mora da se ceka brod sa kontejnerima. Vreme prevoza skraceno i cena niza.

Odgovori
Dr

Nije cena manja već Roba brze stize na odredište , a to je roba visike vrednosti ili sa kratkim terminom isporuke!
Radio sam devet godina u preduzeću koje se bavilo RFSom iz Beča do Frankfurta , Shipola , Zürich/Kloten , München , Linz , Salzburg ,Graz Milano itd. Svašta se transportuje od hrane (pre svega Riba) do raznih Industrijskih proizvoda .
Nećete verovati nosio sam kamionon iz jednog gradića blizu St.Pöltena do Milana / Malpensa , kućište ventila koji je ima 8t !
Dakle sve što mora brzo leti !

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs