Besposadni kargo helikopteri kao smisleniji koncepti od eVTOL-ova: Proizvođač iz Kine novi igrač na tržištu

6. nov 2025

Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

4. nov 2025

Hrvatsko-slovenački borbeni zemaljski besposadni sistem za borbu protiv dronova

31. okt 2025

U Republici Srpskoj počeo projekat izgradnje puta do spomen obeležja pilotu Zoranu Radosavljeviću

29. okt 2025

Turska konačno obnavlja flotu borbenih aviona: Potpisan ugovor za nabavku EF-2000 sa Velikom Britanijom

28. okt 2025

[NAJAVA] Veliko finale dokumentarnog serijala „Top Gans: Sledeća generacija“: „Poslednja šansa“ za mlade pilote Mornarice i Marinaca

26. okt 2025

Učešće Rusije na vazduhoplovnoj izložbi „China Helicopter Exposition 2025“, glavni aduti helikopteri Ansat, Mi-8/17 i Ka-32

25. okt 2025

Među klijentima češkog „LOM PRAHA“ Bugarska, Hrvatska i Poljska, zainteresovani i za vojno tržište Srbije

24. okt 2025

Nagoveštaj još jedne narudžbine Rafala za francusko ratno vazduhoplovstvo

23. okt 2025

Indonezija dodatno diversifikuje inventar borbenih aviona od čak šest različitih proizvođača: Najavljena nabavka kineskih J-10

21. okt 2025

„Miraž 2000D još nije rekao svoju poslednju reč“: Francuska namerava da lovce-bombardere koristi i za uništavanje dronova

17. okt 2025

Daso proizveo 300-ti višenamenski borbeni avion Rafal, do sada naručeno 533 primerka

9. okt 2025

„Dassault Aviation“ otvorio novi pogon za sklapanje i proizvodnju Rafala i Falkona

8. okt 2025

Bugarskoj isporučena još dva naručena F-16, ponovo problemi sa već isporučenim avionom

6. okt 2025

[NAJAVA] Nova epizoda dokumentarnog serijala „Top Gans: Sledeća generacija“: Bliska vazdušna borba

5. okt 2025

[REPORTAŽA] „Malta International Airshow“: Vazduhoplovni spektakl iznad Mediterana uz prvo učešće (MUP-a) Srbije

2. okt 2025

[PARTNER 2025] EDePro predstavio naslednika ALAS-a, raketu A-50

1. okt 2025

[PARTNER 2025] Emiratski „EDGE“ prvi put izlagao u Beogradu: Najava prodaje novog tipa lutajuće municije Srbiji i povlačenje zajedničkog projekta iz ponude

30. sep 2025

[PARTNER 2025] PR-DC treći put na Partneru: Zaokružen FPV portfolio, razvija se nova anti-dron kinetička platforma

29. sep 2025

[PARTNER 2025] EDePro raketa ALAS XX ušla u naoružanje Vojske Srbije

29. sep 2025
Delegacija Mašinskog fakulteta posetila pogone kompanije Erbas u Nemačkoj: Stručnjaci iz Erbasa redovno će sarađivati sa kolegama u Beogradu
Poseta je realizovana u cilju nastavka postojećih i uspostavljanja novih poslovnih kontakata / Foto: Mašinski fakultet Univerziteta u Beogradu

Delegacija Mašinskog fakulteta posetila pogone kompanije Erbas u Nemačkoj: Stručnjaci iz Erbasa redovno će sarađivati sa kolegama u Beogradu

Kako je juče saopšteno iz Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, dekan fakulteta prof. dr Vladimir Popović, prodekan za nastavu prof. dr Marko Miloš i prodekan za finansije prof. dr Aleksandar Grbović posetili su krajem februara kompanije Erbas difens i Erbas Helikoptere.

Kako se navodi, poseta je realizovana u cilju nastavka postojećih i uspostavljanja novih poslovnih kontakata sa kompanijom Erbas, a na lični poziv Aleksandra Bojanića, direktora regionalne prodaje za istočnu Evropu kompanije „Airbus Defence and Space“. U periodu od 26. do 29. februara  delegacija je obišla centre u Minhenu, Manhingu i Donauvertu.

– Kao nastavak već uspostavljenih odnosa, dogovoreno je da stručnjaci iz Erbasa svake godine posećuju Mašinski fakultet kako bi studentima i zaposlenima predstavili najnovije trendove u razvoju aviona, helikoptera i dronova. U cilju proširenja saradnje postignut je okvirni dogovor o razmeni iskustava između naših i njihovih vazduhoplovnih stručnjaka u domenu projektovanja i proizvodnje, – navodi se u saopštenju Mašinskog fakulteta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

U sustini, mnogo korisnije nego samo puka kupovina gotovih proizvoda. Naravno „da imamo drzavu“ . . .

Odgovori
Br

Za sad (evo 8 godina od kupovine H145m) nista od te industrijske saradnje sa Airbusom

Ne

@Brad

Kako god. Ovako se bar stice znanje. A znanje je skupa roba. Nije ni to lose.

Se

Napokon neki pametan potez!Srbija treba da uci od zapadnih vojnih korporacija jer je zapad tehnoloski mnogo ispred ostatka sveta sto je dokazano u svim svetskim zaristima.

Odgovori
Dr

Apsolutno tačno, i ne vidim alternativu.

om

Jedno su riječi a drugo su djela. Učili bi od mrskog zapada i to vojne tehnologije, kako sad to . Učinite i drugi pametan potez i pređite na zapadne lovce. Da, vi to želite, ali postoje problemi. Samo treba uvjeriti zapad da nisu u pravu i da vi niste ono što oni misle, jedina prava rusofilna država u Europi i to u trenutku kad Rusija vodi krvavi osvajački rat.

Ne

@Omnia

Zapad, bas Erbas, Srbiji prodaje tu tehnologiju godinama. Nema tu ubedjivanja i dokazivanja. U realnom svetu govori novac, ne ubedjenja. Pa hrvatski Rafali su primer. Kupljeni su za zdrav, gotov novac. Nisu poklonjeni za ubedjivanje od strane Hrvatske da je lojalna „Zapadu.

PS

Srbija uči i učila je od svih od kojih vredi učiti. I da batalimo to uzdizanje jednih ili drugih. Uče i oni jedni od drugih, a tamo gde nije dostupno jedni druge špijuniraju do besvesti. Da nema ničeg vrednog što bi se šijunirali?
Tako da, kao i do sada, učiti gde ima šta da se nauči.

Ba

Delegacija mašinskog fakulteta podsjeća na ptice koje kljucaju hranu u ustima nosoroga.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor