[POSLEDNJA VEST] Vučić iz Davosa: Kupujemo tri eVTOL letelice američke kompanije Arčer

20. jan 2025

Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

18. jan 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva povodom situacije u Vazduhoplovnoj akademiji: Svi prijavljeni događaji su obrađeni i procesirani

15. jan 2025

„Prince Aviation“ obavio do sada najduži čarter let: Od Ciriha do Rio de Ženeira preko Kabo Verdea

9. jan 2025

Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

4. jan 2025

Smene u Vazduhoplovnoj akademiji: Direktorat civilnog vazduhoplovstva demantuje da postavlja rukovodioce

1. jan 2025

[POSAO] Beogradski „MPC Air“ traži Kapetana i Kopilota na avionu „Cessna Citation“ XLS+

29. dec 2024

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

28. dec 2024

Još jedan budući program besplatnog letenja: DCV donirao novčana sredstva Vazduhoplovnom savezu za kupovinu jedrilice za obuku pilota

27. dec 2024

Makedonski Er Traktor primećen u Austriji 

26. dec 2024

Hrvatskoj policiji isporučeni helikopteri Subaru Bell 412EPX

18. dec 2024

[MEBAA 2024] Manji sajam, veće poslovne aktivnosti, AOC za manje od 60 dana i zapaženo srpsko prisustvo

14. dec 2024

[MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

13. dec 2024

Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024
[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče
Srpske boje u Ženevi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče

Najveći evropski sajam poslovne avijacije EBACE (European Business Aviation Convention & Exhibition) počeo je danas na sajamskom delu aerodroma u Ženevi. Redovni godišnji skup kompanija koje se naslanjaju na čarter prevoz u poslovne svrhe i ove godine trajaće tri dana.

Tango Six će izveštavati sa događaja, ovoga puta uz nešto lokalnije tematike budući da po prvi but na EBACE-u izlažu kompanije iz Srbije i naše regije.

Kako smo jutros već izvestili, srpska kompanija „Prince Aviation“ prvi put izlaže na sajmu, u formi prisustva sa štandom unutar izložbene hale (na statici su izlagali pre 5 godina). Na statici su ove godine izložili svoju Cesnu 525 YU-SCJ.

Štand kompanije „Prince Aviation“ na EBACE-u / Foto: Prince Aviation

Princ je odlučio da uđe u partnerstvo sa globalnim vazduhoplovnim gigantom kompanijom „Collins“ i da bude prvi MRO centar koji će ugrađivati njihovo najnovije rešenje za „onboard WiFi“ internet.

Kao neko ko preko 15 godina izveštava sa inostranih vazduhoplovnih sajmova malo je reći da sam se osetio ponosnim kada je jedna kompanija iz srpske vazduhoplovne industrije objavljena imenom u „Flight International“ show daily-ju.

Princ u časopisu „Flight International“. Pored Er Srbije ni jedna domaća civilna kompanija iz vazduhoplovne industrije nije do sada objavljena u najbitnijoj globalnoj vazduhoplovnoj publikaciji / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Ovogodišnji EBACE biće, nadamo se nefatalno, inficiran „Urban Air Mobility“ i „Sustanaible Sveisvašta“ uslugama i PR-om (niđe proizvoda).

Mediji koji konkretnije prate ovu nišu industrije konstatuju da interesovanje OEM-ova za Ženevu opada. Ne isključivo zbog činjenice da je bezobrazno skupa (ali baš bezobrazno) već zato što kažu da su ostvarili više prodaja u privatnim prikazivanjima svojih bizjetova na Bliskom Istoku. Dokaz zabrinjavajućem trendu za organizatore je da Bombardije i Galfstrim ove godine ne učestvuju sa sajmu.

Dasoov najnoviji bizjet. Tek 500 sati na demo mašini koja obilazi planetu u potrazi za mušterijama / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Tek dva isporučena, „Gulfstream“ nije zvanično prisutan ali je jedan G700 u Ženevi zahvaljujući Qatar Airwaysu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs