Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024

[ANALIZA] Crnogorska dilema: Treba li ukinuti policijsku helikoptersku jedinicu i šta kupiti – „mali“ ili „veliki“ Kanader?

9. avg 2024
[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče
Srpske boje u Ženevi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče

Najveći evropski sajam poslovne avijacije EBACE (European Business Aviation Convention & Exhibition) počeo je danas na sajamskom delu aerodroma u Ženevi. Redovni godišnji skup kompanija koje se naslanjaju na čarter prevoz u poslovne svrhe i ove godine trajaće tri dana.

Tango Six će izveštavati sa događaja, ovoga puta uz nešto lokalnije tematike budući da po prvi but na EBACE-u izlažu kompanije iz Srbije i naše regije.

Kako smo jutros već izvestili, srpska kompanija „Prince Aviation“ prvi put izlaže na sajmu, u formi prisustva sa štandom unutar izložbene hale (na statici su izlagali pre 5 godina). Na statici su ove godine izložili svoju Cesnu 525 YU-SCJ.

Štand kompanije „Prince Aviation“ na EBACE-u / Foto: Prince Aviation

Princ je odlučio da uđe u partnerstvo sa globalnim vazduhoplovnim gigantom kompanijom „Collins“ i da bude prvi MRO centar koji će ugrađivati njihovo najnovije rešenje za „onboard WiFi“ internet.

Kao neko ko preko 15 godina izveštava sa inostranih vazduhoplovnih sajmova malo je reći da sam se osetio ponosnim kada je jedna kompanija iz srpske vazduhoplovne industrije objavljena imenom u „Flight International“ show daily-ju.

Princ u časopisu „Flight International“. Pored Er Srbije ni jedna domaća civilna kompanija iz vazduhoplovne industrije nije do sada objavljena u najbitnijoj globalnoj vazduhoplovnoj publikaciji / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Ovogodišnji EBACE biće, nadamo se nefatalno, inficiran „Urban Air Mobility“ i „Sustanaible Sveisvašta“ uslugama i PR-om (niđe proizvoda).

Mediji koji konkretnije prate ovu nišu industrije konstatuju da interesovanje OEM-ova za Ženevu opada. Ne isključivo zbog činjenice da je bezobrazno skupa (ali baš bezobrazno) već zato što kažu da su ostvarili više prodaja u privatnim prikazivanjima svojih bizjetova na Bliskom Istoku. Dokaz zabrinjavajućem trendu za organizatore je da Bombardije i Galfstrim ove godine ne učestvuju sa sajmu.

Dasoov najnoviji bizjet. Tek 500 sati na demo mašini koja obilazi planetu u potrazi za mušterijama / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Tek dva isporučena, „Gulfstream“ nije zvanično prisutan ali je jedan G700 u Ženevi zahvaljujući Qatar Airwaysu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs