[REPORTAŽA] Prvi aero-miting u Kragujevcu u organizaciji „MIND Aviation-a“: Egzotično i brojno vazduhoplovno učešće, privatna incijativa i porodični izlet za „civile“

16. jun 2025

Standardizaciona inspekcija EASA-e: DCV sektori za vazduhoplovno osoblje i medicinu pohvaljeni

13. jun 2025

[NAJAVA] Aero-miting u Kragujevcu: MiG-ovi 29, generalna avijacija i gosti iz inostranstva

11. jun 2025

Memorijal „Pilot Mihailo Petrović“ održan u Trsteniku: Prvo mesto za aero-klub Ćuprija

9. jun 2025

Siniša Mali potvrdio – eVTOL letelice na EXPO 2027 neće biti „leteći taksiji“ i komercijalni vazdušni prevoz već demo letovi

28. maj 2025

[NAJAVA] „MIND Aviation“ potvrdio datum: Najveći civilni aero-miting ove sezone 14. juna na kragujevačkom aerodromu

26. maj 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na Diplomatskoj konferenciji posvećenoj ECAC-u

23. maj 2025

[EBACE 2025] Delegacije četiri srpske kompanije u Ženevi, najveći evropski sajam poslovne avijacije od sledeće godine napušta Švajcarsku

21. maj 2025

Srpski Falkon 6X preko Banja Luke do Majamija; Iz Pariza novi podaci o globalnoj upotrebi Falkon porodice

6. maj 2025

[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025
[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče
Srpske boje u Ženevi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče

Najveći evropski sajam poslovne avijacije EBACE (European Business Aviation Convention & Exhibition) počeo je danas na sajamskom delu aerodroma u Ženevi. Redovni godišnji skup kompanija koje se naslanjaju na čarter prevoz u poslovne svrhe i ove godine trajaće tri dana.

Tango Six će izveštavati sa događaja, ovoga puta uz nešto lokalnije tematike budući da po prvi but na EBACE-u izlažu kompanije iz Srbije i naše regije.

Kako smo jutros već izvestili, srpska kompanija „Prince Aviation“ prvi put izlaže na sajmu, u formi prisustva sa štandom unutar izložbene hale (na statici su izlagali pre 5 godina). Na statici su ove godine izložili svoju Cesnu 525 YU-SCJ.

Štand kompanije „Prince Aviation“ na EBACE-u / Foto: Prince Aviation

Princ je odlučio da uđe u partnerstvo sa globalnim vazduhoplovnim gigantom kompanijom „Collins“ i da bude prvi MRO centar koji će ugrađivati njihovo najnovije rešenje za „onboard WiFi“ internet.

Kao neko ko preko 15 godina izveštava sa inostranih vazduhoplovnih sajmova malo je reći da sam se osetio ponosnim kada je jedna kompanija iz srpske vazduhoplovne industrije objavljena imenom u „Flight International“ show daily-ju.

Princ u časopisu „Flight International“. Pored Er Srbije ni jedna domaća civilna kompanija iz vazduhoplovne industrije nije do sada objavljena u najbitnijoj globalnoj vazduhoplovnoj publikaciji / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Ovogodišnji EBACE biće, nadamo se nefatalno, inficiran „Urban Air Mobility“ i „Sustanaible Sveisvašta“ uslugama i PR-om (niđe proizvoda).

Mediji koji konkretnije prate ovu nišu industrije konstatuju da interesovanje OEM-ova za Ženevu opada. Ne isključivo zbog činjenice da je bezobrazno skupa (ali baš bezobrazno) već zato što kažu da su ostvarili više prodaja u privatnim prikazivanjima svojih bizjetova na Bliskom Istoku. Dokaz zabrinjavajućem trendu za organizatore je da Bombardije i Galfstrim ove godine ne učestvuju sa sajmu.

Dasoov najnoviji bizjet. Tek 500 sati na demo mašini koja obilazi planetu u potrazi za mušterijama / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Tek dva isporučena, „Gulfstream“ nije zvanično prisutan ali je jedan G700 u Ženevi zahvaljujući Qatar Airwaysu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs