[NAJAVA] Aero-reli i svečanost povodom 140 godina od rođenja prvog srpskog pilota Mihaila Petrovića

11. jun 2024

Potpisan Radni aranžman između DCV-a i EASA-e o procedurama pregleda stranih vazduhoplova koji sleću na srpske aerodrome

10. jun 2024

[EBACE 2024] „Diamond“ zainteresovan za srpsko tržište, Pilotskoj akademiji u Vršcu prošle godine prikazan DA-42

5. jun 2024

U Sloveniji primećena retka starija verzija helikoptera Delfin sa srpskom civilnom registracijom

4. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Utva preletela Sovu do Ankare u potrazi za novim kupcima

30. maj 2024

[EBACE 2024] Menzis akvizicijom „Flystara“ iz Crne Gore predstavio novi brend „Pearl Executive Aviation“, Ana Marojević biće zadužena i za poslovnu avijaciju u grupi

30. maj 2024

[INTERVJU] Osnivač kompanije „Prince Aviation“ Slobodan Stričević o 3 decenije poslovanja i planovima za dalje širenje

29. maj 2024

Veselin Jevrosimović za Tango Six: Od prvog putnika „Prince Aviationa“ do njegovog suvlasnika

28. maj 2024

[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče

28. maj 2024

„Prince Aviation“ iz Srbije zajedno sa kompanijom „Collins“ prvi na svetu u svoju Cessnu 525 ugradio najnoviji sistem Certus 700 za WiFi internet u putničkoj kabini

28. maj 2024

DCV priprema sistem nadzora i regulacije civilnih dronova: Potpisan sporazum sa Geodetskim zavodom

16. maj 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Razgovaramo sa neimenovanom kineskom kompanijom o „letećim taksijima“

8. maj 2024

Srbija želi da potpiše Memorandum o razumevanju sa Erbasom za projekat razvoja „letećih taksija“

26. apr 2024

[REPORTAŽA] Turska na vežbi u Severnoj Makedoniji prvi put u inostranstvu predstavila svoje nove vatrogasne avione Air Tractor AT-802 Fire Boss

21. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Iza scene vežbe helikopterskog spasavanja MUP-a i GSS-a: Kako leteti Erbasov helikopter kada otkaže jedan motor a na dizalici se nalazi povređeni skijaš

12. mar 2024

Majka ubijenog đaka škole „Vladislav Ribnikar“ obeležila njegov 15. rođendan na aerodromu „13. maj“ kod Zemun Polja

5. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Kompanije Er Pink, Er Emeralds i Star Flaj Vings ipak same podnele zahtev za brisanje svojih AOC-a ali tek nakon eskalacije tokom EASA odita

1. mar 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva suspendovao AOC sertifikate avio-kompanijama Er Pink, Er Emeralds er i Er Poš

28. feb 2024

EASA povodom navodne suspenzije operacija kompanije Er Pink: „Nikada ne komentarišemo ukidanja autorizacije operaterima iz zemalja van EU, za nadzor u Vašoj zemlji nadležan je DCV“

27. feb 2024

Proslava Dana državnosti: Zabeležen najveći broj dronova na jednoj lokaciji u istoriji srpskog vazdušnog prostora

15. feb 2024
[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče
Srpske boje u Ženevi / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče

Najveći evropski sajam poslovne avijacije EBACE (European Business Aviation Convention & Exhibition) počeo je danas na sajamskom delu aerodroma u Ženevi. Redovni godišnji skup kompanija koje se naslanjaju na čarter prevoz u poslovne svrhe i ove godine trajaće tri dana.

Tango Six će izveštavati sa događaja, ovoga puta uz nešto lokalnije tematike budući da po prvi but na EBACE-u izlažu kompanije iz Srbije i naše regije.

Kako smo jutros već izvestili, srpska kompanija „Prince Aviation“ prvi put izlaže na sajmu, u formi prisustva sa štandom unutar izložbene hale (na statici su izlagali pre 5 godina). Na statici su ove godine izložili svoju Cesnu 525 YU-SCJ.

Štand kompanije „Prince Aviation“ na EBACE-u / Foto: Prince Aviation

Princ je odlučio da uđe u partnerstvo sa globalnim vazduhoplovnim gigantom kompanijom „Collins“ i da bude prvi MRO centar koji će ugrađivati njihovo najnovije rešenje za „onboard WiFi“ internet.

Kao neko ko preko 15 godina izveštava sa inostranih vazduhoplovnih sajmova malo je reći da sam se osetio ponosnim kada je jedna kompanija iz srpske vazduhoplovne industrije objavljena imenom u „Flight International“ show daily-ju.

Princ u časopisu „Flight International“. Pored Er Srbije ni jedna domaća civilna kompanija iz vazduhoplovne industrije nije do sada objavljena u najbitnijoj globalnoj vazduhoplovnoj publikaciji / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Ovogodišnji EBACE biće, nadamo se nefatalno, inficiran „Urban Air Mobility“ i „Sustanaible Sveisvašta“ uslugama i PR-om (niđe proizvoda).

Mediji koji konkretnije prate ovu nišu industrije konstatuju da interesovanje OEM-ova za Ženevu opada. Ne isključivo zbog činjenice da je bezobrazno skupa (ali baš bezobrazno) već zato što kažu da su ostvarili više prodaja u privatnim prikazivanjima svojih bizjetova na Bliskom Istoku. Dokaz zabrinjavajućem trendu za organizatore je da Bombardije i Galfstrim ove godine ne učestvuju sa sajmu.

Dasoov najnoviji bizjet. Tek 500 sati na demo mašini koja obilazi planetu u potrazi za mušterijama / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
Tek dva isporučena, „Gulfstream“ nije zvanično prisutan ali je jedan G700 u Ženevi zahvaljujući Qatar Airwaysu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs