Vučićeva indirektna poruka DCV-u i SMATSA-i: „Pregovara se sa 6 eVTOL kompanija za EXPO, iznad Beograda do 2035. godine 20.000 letećih taksija po satu“

25. jun 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva pomaže „BEOAVIA“ udruženju

21. jun 2024

[FOTO-REPORTAŽA] Šesti Memorijal „pilot Mihailo Petrović“ na kragujevačkom aerodromu

17. jun 2024

[NAJAVA] Aero-reli i svečanost povodom 140 godina od rođenja prvog srpskog pilota Mihaila Petrovića

11. jun 2024

Potpisan Radni aranžman između DCV-a i EASA-e o procedurama pregleda stranih vazduhoplova koji sleću na srpske aerodrome

10. jun 2024

[EBACE 2024] „Diamond“ zainteresovan za srpsko tržište, Pilotskoj akademiji u Vršcu prošle godine prikazan DA-42

5. jun 2024

U Sloveniji primećena retka starija verzija helikoptera Delfin sa srpskom civilnom registracijom

4. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Utva preletela Sovu do Ankare u potrazi za novim kupcima

30. maj 2024

[EBACE 2024] Menzis akvizicijom „Flystara“ iz Crne Gore predstavio novi brend „Pearl Executive Aviation“, Ana Marojević biće zadužena i za poslovnu avijaciju u grupi

30. maj 2024

[INTERVJU] Osnivač kompanije „Prince Aviation“ Slobodan Stričević o 3 decenije poslovanja i planovima za dalje širenje

29. maj 2024

Veselin Jevrosimović za Tango Six: Od prvog putnika „Prince Aviationa“ do njegovog suvlasnika

28. maj 2024

[EBACE 2024] Srbija izlaže, „Gulfstream“ i „Bombardier“ odlučili da preskoče

28. maj 2024

„Prince Aviation“ iz Srbije zajedno sa kompanijom „Collins“ prvi na svetu u svoju Cessnu 525 ugradio najnoviji sistem Certus 700 za WiFi internet u putničkoj kabini

28. maj 2024

DCV priprema sistem nadzora i regulacije civilnih dronova: Potpisan sporazum sa Geodetskim zavodom

16. maj 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Razgovaramo sa neimenovanom kineskom kompanijom o „letećim taksijima“

8. maj 2024

Srbija želi da potpiše Memorandum o razumevanju sa Erbasom za projekat razvoja „letećih taksija“

26. apr 2024

[REPORTAŽA] Turska na vežbi u Severnoj Makedoniji prvi put u inostranstvu predstavila svoje nove vatrogasne avione Air Tractor AT-802 Fire Boss

21. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Iza scene vežbe helikopterskog spasavanja MUP-a i GSS-a: Kako leteti Erbasov helikopter kada otkaže jedan motor a na dizalici se nalazi povređeni skijaš

12. mar 2024

Majka ubijenog đaka škole „Vladislav Ribnikar“ obeležila njegov 15. rođendan na aerodromu „13. maj“ kod Zemun Polja

5. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Kompanije Er Pink, Er Emeralds i Star Flaj Vings ipak same podnele zahtev za brisanje svojih AOC-a ali tek nakon eskalacije tokom EASA odita

1. mar 2024
[EBACE 2024] Menzis akvizicijom „Flystara“ iz Crne Gore predstavio novi brend „Pearl Executive Aviation“, Ana Marojević biće zadužena i za poslovnu avijaciju u grupi
Filip Joeinig i Ana Marojević na predstavljanju novog Menzisovog brenda "Peral Executive Aviation" / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EBACE 2024] Menzis akvizicijom „Flystara“ iz Crne Gore predstavio novi brend „Pearl Executive Aviation“, Ana Marojević biće zadužena i za poslovnu avijaciju u grupi

Kompanija „Menzies Aviation“ koja je odnedavno ušla i na srpsko tržište, predstavila je u Ženevi na sajmu poslovne avijacije EBACE svoj novi brend – „Pearl Executive Aviation“ koji će, akvizicijom kompanije „Flystar Flight Support“ iz Crne Gore, koja je poslovala u svim zemljama bivše Jugoslavije i Albanije, proširiti portfolio usluga britanske kompanije u specifičnom bizjet segmentu.

Kako su na sajmu EBACE za Tango Six kazali direktor Menzisa Filip Joeinig (Philipp Joeinig) i osnivačica kompanije „Flystar“ i direktorka Menzisa u Srbiji Ana Marojević, ideja je došla nakon uspešne saradnje koja je počela 2022. godine, kada je Menzis akvizirao „Flystar“ ali i vere u perspektivu bizjet čarter prevoza u našoj regiji.

„Pearl“ će obavljati „ground handling“ za poslovne avione, VIP putnike i posadu kroz Menzisovu mrežu. Kako su kazali za naš portal, novi brend će imati 24/7 „Operational Control Center“ i sve prateće usluge za ovu vrstu operacija.

Ana Marojević će postati i potpredsednik za biznis avijaciju, odnosno glavni menadžer „Pearla“.

– Poslovnim i VIP putnicima nudićemo „360 degree“ paket, uz pomoć više od 50 VIP laundževa širom sveta, rešenjima za protokol a nudićemo i uobičajene usluge kao što su gorivo, ketering i zemaljsko opsluživanje.

Nakon akvizicije Anine kompanije koja je bazirana u Crnoj Gori i koju smo sada rebrendirali, nastavljamo da rastemo kada je Balkan u pitanju. Nastojaćemo da se širimo kroz kontakte sa postojećim klijentima i potrudićemo se da budemo spremni da naše usluge obezbedimo na 27 aerodroma u ovoj geografskoj regiji, a da u sledećih 18 meseci dupliramo svoje prisustvo. – kazao je Joeinig.

Ana Marojević za Tango Six kaže da je „Flystar“ započela pre deset godina u Crnoj Gori i da je rast te operacije dolazio organski:

– Imali smo klijente koji, na primer, slete u Tivat, pa odatle sednu na jahtu i potom hoće da polete iz Splita ili Dubrovnika. To nas je zapravo guralo da počnemo sa uslugama i na drugim aerodromima. Takvi klijenti žele da imaju jednu kompaniju, takozvani „key point“ koja će brinuti o njima.

Saradnja sa Menzisom je bila logična stvar, s obzirom da smo već zajedno u Beogradu, to se jednostavno uklopilo i u strategiju razvoja Menzisa u delu za „executive“ avione. Menzis, kroz svoju mrežu od preko 260 aerodromima na kojima opslužuje letelice, opslužuje i privatne čarter letove ali je to do sada bilo pod brendom Menzisa, koji je isti brend i za redovan avio-prevoz. Sada će uz odvojen brend tu biti i odvojen pristup klijentima, posebne procedure ali ćemo i koristiti snagu Menzisa sa njihovim „ground handlingom“. Imaćemo sve na jednom mestu. – kazala nam je Marojević.

Potvrdila je da su EXPO 2027 i rast „Nikole Tesle“ prilika i za novi Menzisov brend, da su zainteresovani za investiranje, ako bude prilike, da i Beograd dobije možda u nekom trenutku svoj FBO (Fixed-Base Operator) koji može biti i fizički odvojen u sledećim fazama širenja infrastukture na beogradskom aerodromu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs