[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025
[EBACE 2024] Menzis akvizicijom „Flystara“ iz Crne Gore predstavio novi brend „Pearl Executive Aviation“, Ana Marojević biće zadužena i za poslovnu avijaciju u grupi
Filip Joeinig i Ana Marojević na predstavljanju novog Menzisovog brenda "Peral Executive Aviation" / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[EBACE 2024] Menzis akvizicijom „Flystara“ iz Crne Gore predstavio novi brend „Pearl Executive Aviation“, Ana Marojević biće zadužena i za poslovnu avijaciju u grupi

Kompanija „Menzies Aviation“ koja je odnedavno ušla i na srpsko tržište, predstavila je u Ženevi na sajmu poslovne avijacije EBACE svoj novi brend – „Pearl Executive Aviation“ koji će, akvizicijom kompanije „Flystar Flight Support“ iz Crne Gore, koja je poslovala u svim zemljama bivše Jugoslavije i Albanije, proširiti portfolio usluga britanske kompanije u specifičnom bizjet segmentu.

Kako su na sajmu EBACE za Tango Six kazali direktor Menzisa Filip Joeinig (Philipp Joeinig) i osnivačica kompanije „Flystar“ i direktorka Menzisa u Srbiji Ana Marojević, ideja je došla nakon uspešne saradnje koja je počela 2022. godine, kada je Menzis akvizirao „Flystar“ ali i vere u perspektivu bizjet čarter prevoza u našoj regiji.

„Pearl“ će obavljati „ground handling“ za poslovne avione, VIP putnike i posadu kroz Menzisovu mrežu. Kako su kazali za naš portal, novi brend će imati 24/7 „Operational Control Center“ i sve prateće usluge za ovu vrstu operacija.

Ana Marojević će postati i potpredsednik za biznis avijaciju, odnosno glavni menadžer „Pearla“.

– Poslovnim i VIP putnicima nudićemo „360 degree“ paket, uz pomoć više od 50 VIP laundževa širom sveta, rešenjima za protokol a nudićemo i uobičajene usluge kao što su gorivo, ketering i zemaljsko opsluživanje.

Nakon akvizicije Anine kompanije koja je bazirana u Crnoj Gori i koju smo sada rebrendirali, nastavljamo da rastemo kada je Balkan u pitanju. Nastojaćemo da se širimo kroz kontakte sa postojećim klijentima i potrudićemo se da budemo spremni da naše usluge obezbedimo na 27 aerodroma u ovoj geografskoj regiji, a da u sledećih 18 meseci dupliramo svoje prisustvo. – kazao je Joeinig.

Ana Marojević za Tango Six kaže da je „Flystar“ započela pre deset godina u Crnoj Gori i da je rast te operacije dolazio organski:

– Imali smo klijente koji, na primer, slete u Tivat, pa odatle sednu na jahtu i potom hoće da polete iz Splita ili Dubrovnika. To nas je zapravo guralo da počnemo sa uslugama i na drugim aerodromima. Takvi klijenti žele da imaju jednu kompaniju, takozvani „key point“ koja će brinuti o njima.

Saradnja sa Menzisom je bila logična stvar, s obzirom da smo već zajedno u Beogradu, to se jednostavno uklopilo i u strategiju razvoja Menzisa u delu za „executive“ avione. Menzis, kroz svoju mrežu od preko 260 aerodromima na kojima opslužuje letelice, opslužuje i privatne čarter letove ali je to do sada bilo pod brendom Menzisa, koji je isti brend i za redovan avio-prevoz. Sada će uz odvojen brend tu biti i odvojen pristup klijentima, posebne procedure ali ćemo i koristiti snagu Menzisa sa njihovim „ground handlingom“. Imaćemo sve na jednom mestu. – kazala nam je Marojević.

Potvrdila je da su EXPO 2027 i rast „Nikole Tesle“ prilika i za novi Menzisov brend, da su zainteresovani za investiranje, ako bude prilike, da i Beograd dobije možda u nekom trenutku svoj FBO (Fixed-Base Operator) koji može biti i fizički odvojen u sledećim fazama širenja infrastukture na beogradskom aerodromu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs