IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024
Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije
Er Srbija je prošle godine obavila 47.000 letova na 87 ruta ka 33 zemlje na četiri kontinenta / Foto: Dušan Atlagić, Er Srbija

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

Srpska nacionalna avio-kompanija saopštila je danas da je prvi put u istoriji neto profit veći od 50 miliona evra. Ukupan godišnji prihod Er Srbiji u 2024. godini, takođe po prvi put, iznosiće više od 700,3 miliona evra.

Iz avio-kompanije saopštavaju i da su zahvaljujući dobrom finansijskom poslovanju tokom prethodne godine restrukturirali i poslovne aranžmane sa jednim od lizing partnera i postali vlasnici tri aviona. Kako Tango Six saznaje, reč je o Erbas A319 letelicama registracija YU-APA, YU-APE i YU-APF.

Najavljeno je da se četvrti A330 očekuje „u narednim danima“.

– Nakon plaćanja poreza državi, profit kompanije iznosiće 41,3 miliona evra, što je bolji finansijski rezultat u odnosu na do sada rekordnu 2023. godinu. – navodi se u saopštenju Er Srbije.

– Tokom 2024. godine naša flota je osnažena sa tri nova aviona tipa ATR 72-600, jednim erbas A330-200 avionom za dugolinijski saobraćaj i jednim avionom tipa embraer E-195. Podmlađivanje i širenje flote, kao i uvođenje novog tipa aviona podrazumeva značajne troškove i velika ulaganja.

Uprkos tome, prema preliminarnim informacijama ostvarili smo bolji operativni i neto rezultat u odnosu na 2023. godinu na koju smo do sada bili najponosniji. Nastavićemo da poslujemo odgovorno i strateški, u najboljem interesu kompanije, države Srbije i svih naših putnika, trudeći se da doprinesemo daljem rastu Er Srbije. – rekao je Jirži Marek, generalni direktor Er Srbije.

Jirži Marek u Šangaju, nakon uspostavljanja prvog leta za drugu destinaciju kompanije u Kini / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kako se dalje navodi u saopštenju, Er Srbija je u 2024. godini, u redovnom i čarter saobraćaju, prevezla više od 4,4 miliona putnika. Sa aerodroma u Beogradu, Nišu i Kraljevu realizovano je preko 47.000 letova na 87 ruta ka 33 zemlje na četiri kontinenta. Flota kompanije trenutno ima 27 letelica, odnosno tri širokotrupna aviona, četrnaest uskotrupnih i deset turboprop letelica. Treći erbas A330-200, registarske oznake YU-ARD brendiran u boje i oznake specijalizovane izložbe EXPO 2027, u Beograd je stigao početkom oktobra 2024.

– Er Srbija je već početkom 2025. godine mrežu destinacija proširila još jednom, veoma važnom tačkom. Pored Njujorka, Čikaga i Guangdžoua, srpska nacionalna avio-kompanija u dugolinijskom saobraćaju od 11. januara leti i do Šangaja. Letovi do tog grada realizuju se dva puta nedeljno.

Najbrojniji sastav kabinske posade, na letovima do Kine / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kompanija je ranije najavila i dalje širenje evropske mreže destinacija, pa će od 18. aprila ponovo biti uspostavljeni i direktni letovi Er Srbije između Beograda i Firence, dok će od 10. juna biti uspostavljeni i redovni letovi između Beograda i grada Algero na Sardiniji. Na taj način, broj gradova u Italiji do kojih leti srpska nacionalna avio-kompanija biće deset. Er Srbija planira da 6. juna uvede i direktnu avio-liniju između Beograda i popularnog grčkog ostrva Mikonos. – navodi se u saopštenju Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

De

Red bi bio da Ivana Španović, Tijana Bošković, Jasna Šekarić krste neku od letelica Air Serbia-e

Odgovori
Zo

Predlažem pre njih Milunku Savić i Ivu Andrića.

De

@Zoran
Zorane Air Serbia kaže žive legende. Zato i nose imena Novak Đoković, Vlade Divac, Dejan Stanković, Miki Manojlović… Širokotrupni su i pod JAT-om bili Nikola Tesla, Mihajlo Pupin, Edvard Rusijan pa je sa tom praksom nastavljeno.

ME

BOLJE DA SU DAVALI IMENA AVIONIMA PO GRADOVIMA SRBIJE(NIS,NOVI SAD,KRALJEVO VRANJE…..)

Odgovori
Ne

slažem se

Pe

Mmmm ne. Onda neko proda taj avion ili ne daj Bože padne pa bude pao Kragujevac. Nešto kapitalno i vojno ima nekog smisla da nosi imena gradova.

Poput velikih vojnih brodova i sličnog, ovako bih se zadržao na nečemu što je zapravo promocija kulture i nauke zemlje ali i povezivanje kompanije sa međunarodno poznatim imenima.

Kobajagi počast ali u drugim državama bi morali da za ove stvari istovare brdo keša za razna prava za korišćenje ličnog imena, brenda i slično.

Al

Koliko trenutno aviona u wet leasu jos leti za AS pored ovih 27 (za koji dan 28)?

Odgovori
Je

„Dejan Stanković“ je više nego smešno. Toliko njih ispred njega, boljih, kvalitetnijih…

Odgovori
Re

Sad ispade da je kupovina tri aviona usputna vest…

Odgovori
Pe

Mislim da većina koja je čitala tekst taj deo uopšte nije usvojila kao informaciju. Er Srbija konačno vlasnik nekog aviona :)

De

Pa skoro i da jeste! YU APA ima 20 godina, YU APE 17,4 a YU APF 17,2

Dr

Do sad je bilo “ kakva je to kompanija , nema ni jedan Avion u vlasnistvu “ sad niko ni da mukne ! nasim Ljudima je skoro nemoguce ugoditi !

Odgovori
Yr

Ne brinite, sad će biti „kupuju grobove stare 20 godina, bolje da leasuju“. :)

Bp

Dragane, Dragane, Dragane, Dragane, Dragane, Dragane ne radis ono sto sam ti rek’o… Letelice su preko 15 godina stare… Cemu da se radujemo? Polovnim Golfovima 3?

Mi

Dejan Savicevic. Il genie.

Salu na stranu , sljedeci sirokotrupac mora se zvati

Milutin Milankovic

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs