BEG airport status
Prinudno sletanje

Prinudno sletanje

Uz vest koju možete dole pročitati treba dodati da su kamere bile postavljene radi
snimanja puta i nekih drugih stvari. Znači slučajno su bile tu.

Ispostavilo se da su pružile neviđenu sliku i zvuk jednog pravog dramatičnog
prinudnog sletanja.

POLK COUNTY (Bay News 9) — The Sun ‘n Fun Fly-In starts today and already
there were some tense moments in the sky for a pilot headed to the event.
The pilot, Kyle Davis, 22, and his passenger, Joe Surowiec, were flying from
Winter Haven to Lakeland Sunday when they experienced engine failure.

Realizing the engine wouldn’t cooperate, Davis was able to land the homemade
plane safely on Havendale Boulevard.

„The options for me were land on the road or land on the lake,“ Davis said.

Davis is a part-time flight instructor with 1,300 hours in the skies.
His own flight instructor, John Amundsen, calls his roadway landing, incredible.

„Watching that video, he was just awesome,“ Amundsen said.
„I just hope, you know, if I ever have a situation like that I can be as cool as Kyle was.“

No injuries were reported.

Sunday’s incident didn’t scare Davis away from the skies.
He plans to fly his own plane to the Sun ‘n Fun Fly-In later this week.

It’s unknown what caused the engine failure.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Wow..kao laiku mi izgleda da su totalno dobro prosli! Da li je povremeno paljenje i rad propelera nameran ili su pokusavali da ga startuju sve vreme uz povremeni uspeh? Pozdrav!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj