BEG airport status
Glamurozan kraj godine za Etihad Airways

Glamurozan kraj godine za Etihad Airways

BEOGRAD – Kompanija Etihad Ervejz (Etihad Airways) predstavila je svoje nove avione Boing 787 i Erbas A380 uz prvo javno predstavljanje najluksuznije kabine na svetu – „Etihad Rezidencija“ i novih uniformi kabinskog osoblja.

 
 
4 (2)
 
 
Etihad Ervejz (Etihad Airways), nacionalna aviokompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata, zaokružuje odličnu godinu predstavljanjem svojih prvih aviona Erbas (Airbus) A380 i Boing (Boeing) 787 pred više od 200 predstavnika svetskih medija u Abu Dabiju (Abu Dhabi). Vrata dva nova aviona ove aviokompanije – u prepoznatljivom novom dizajnu „Lica Abu Dabija“ – otvorena su po prvi put, otkrivajući nove enterijere kabina, koji uključuju i ultra – luksuznu „Etihad Rezidenciju“, jedinstveni trosobni apartman u vazduhu u kome je Tango Six bio na koferenciji MEBA 2014 u Dubaiju.
 
2 Etihad - A380
 
A380 je jedini avion Etihad ervejza koji može da ponudi apartmane u Prvoj klasi, koji pružaju potpun životni prostor sa foteljom sa naslonom za glavu i otomanom koji se pretvara u ravan krevet dužine 204 cm. Sobe u prvoj klasi na avionu B787 Etihad ervejza nude rashlađen mini-bar, potpunu privatnost i sedišta koja se mogu spojiti kako bi se formirao krevet. Ukupno 70 „Biznis studija“ nalazi se na gornjoj palubi aviona A380, dok B787 ima 28 „Biznis studija“ koji omogućuju olakšan pristup prolazima i podrazumevaju potpuno ravan krevet dug 204 cm. Ekonomska „Smart Seat“ klasa će takođe biti predstavljena na avionima A380 i Boing 787 i pružiti unapređeni komfor sa jedinstvenim „fixed wing“ naslonom za glavu na svim sedištima.
 

 

 
„Etihad Rezidencija“ koja se prostire na 12 kvadratnih metara, nalazi se u prednjem delu gornje palube aviona A380 i predviđena je za jednog ili dva putnika. Ona uključuje dnevnu sobu, zasebno kupatilo i, po prvi put u avioindustriji, ličnog batlera.

3 (1)

Etihad ervejz je takođe predstavio novu uniformu za kabinsko osoblje na glamuroznoj modnoj reviji. Uniforme je dizajnirao itaijanski dizajner Etore Bilota (Ettore Bilotta). Ovo je prva značajna promena u dizajnu uniformi od formiranja aviokompanije 2003. godine. Na uniformama su prisutne iste boje koje se koriste i u enterijeru kabine i novom dizajnu spoljašnjosti aviona.

1 Etihad - Fashion (1)

Nakon današnjih svečanosti u Abu Dabiju, avioni A380 i Boing 787 će nastaviti sa probnim letovima pre nego što započnu komercijalne letove. A380 će obavljati svakodnevne letove ka Aerodromu Hitrou u Londonu od 27. decembra, dok će 787 leteti za Dizeldorf od 1. februara 2015. godine. Početak komercijalnih letova avionom A380 će istovremeno označiti i predstavljanje „Etihad Rezidencije“ na komercijalnim letovima.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Q4

    Ima se – moze se:)

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj