BEG airport status
Dodeljivanje sedišta – nova usluga kompanije Wizz Air

Dodeljivanje sedišta – nova usluga kompanije Wizz Air

BEOGRAD – Kompanija Wizz Air će svojim putnicima od maja nuditi mogućnost dodeljivanja sedišta. Ova usluga će  prvo biti testirana na izabranim linijama (Budimpešta-Barselona, Katovice-London, Bukurešt-Dortmund) počev od 4. maja.

 
 

a320_wizzair_take_off
Putnici će moći sami da biraju sedište u avionu

– Na izabranim linijama od 4. maja 2015. kao i na svim linijama Wizz Air-a od 19. maja 2015. putnicima će biti automatski dodeljivana sedišta, što će biti uvedeno u proces rezervacije od 8. aprila. Wizz Air će putnicima koji putuju zajedno i koji se nalaze na istoj rezervaciji dodeljivati susedna sedišta kad god je to moguće.  – objašnjavaju u kompaniji.
 
Putnici mogu promeniti svoja sedišta i izabrati željeno sedište uz doplatu, preko sajta ove kompanije i preko WIZZ aplikacije za pametne telefone u bilo koje vreme najkasnije do tri sata pred planirano poletanje.
 
– Željena mesta, poput sedišta u prvom redu koja omogućavaju brzo iskrcavanje ili onih sa dodatnim prostorom za noge se mogu rezervisati uz višu nadoknadu u skladu sa njihovom raspoloživšću. – poručuju iz Wizz Aira.
 
Putnicima sa kartama kupljenim pre 8. aprila, a za letove na kojima će se primenjivati novo pravilo, sedišta će biti dodeljena prilikom prijave za let (check-in), dok će putnici koji su rezervisali sedišta sa dodatnim prostorom za noge ili sedišta u prednjem delu aviona biti u mogućnosti da izaberu sedište po svojoj želji bez dodatnih troškova.
 
Putnici sa članstvom u „WIZZ Premium“ i „Wizz Privilege Pass“ programu će moći da izaberu bilo koje sedište besplatno kao i da iskoriste mogućnost prioritetnog ukrcavanja kako bi izbegli gužve. Od 8. aprila Wizz Air će takođe sniziti iznos doplate za prioritetno ukrcavanje (Priority boarding).
 
– Putničko zadovoljstvo je bilo srž naše ideje kada smo pre više od 10 godina pokrenuli aviokompaniju. Siguran sam da će ovaj trend uvođenja dodeljenih sedišta od strane aviokomapnija tačno oslikati ono što putnici najviše cene kada putuju: pristupačne cene aviokarata i udobnost tokom putovanja bez neprijatnosti. Imamo po 180 sedišta u svakom od naših 55 Airbusovih aviona A320, a od novembra ćemo imati i po 230 sedišta u našim novim avionima A321. Naša nova usluga automatskog dodeljivanja sedišta je samo jedno od mnogih planiranih poboljšanja koja planiramo tokom ove godine i koja ćemo uskoro objaviti. – rekao je Đerđi Abran (György Abrán), komercijalni direktor Wizz Air-a.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj