BEG airport status
Viz er objavio finansijske procene za prvu polovinu poslovne godine Neto profit za prvu polovinu godine procenjuje se na oko 200 miliona evra / Foto: Wizz Air

Viz er objavio finansijske procene za prvu polovinu poslovne godine

„Low-cost“ kompanija Viz er (Wizz Air) objavila je finansijske procene za prvu polovinu poslovne godine (koja se završava 31. marta 2016.).

Prema finansijskim izveštajima očekuje se poboljšanje svih pokazatelja u odnosu na prošlu godinu, a povećana je i procena ostvarene dobiti, navode u kompaniji.

Kada je reč o kapacitetu, do kraja marta se očekuje rast od 18 % u odnosu na 2015. (ta procena je u julu ove godine iznosila 17%).

Očekivani neto profit procenjuje se na 190-200 miliona evra (u julu je predviđena zarada od 175-185 miliona dolara).

Ukupni „CASK“ iznosiće -1,5%, dok se u julu predviđalo -0,5%.

Niže cena goriva uslovile su jeftinije avionske karte, navode u kompaniji i dodaju da će se, prema njihovim procenama, to nsataviti i u drugoj polovini 2016. godine.

– Nastavili smo da širimo mrežu i povećavamo broj putnika. Zadovoljni smo procenama, a uzbuđeni smo i zbog dolaska A321 u novembru ove godine – izjavio je Jožef Varadi, generalni direktor Viz era.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj