BEG airport status
Isporuka aviona Er Sejšela preko Niša Posle Maldiviana u martu u Niš sleteli i Er Sejšeli / Foto: twinotterspotter.blogspot.com

Isporuka aviona Er Sejšela preko Niša

Na niški aerodrom je u ponedeljak sleteo i u utorak odleteo avion Twin Otter DHC6-400, koji je krenuo u isporuku za kompaniju Er Sejšeli (Air Seychelles), prenosi blog Fly From Niš.

Kako se navodi,  njegov put traje već nekoliko dana od Kanade preko Islanda i Švedske sve do Niša i dalje prema Africi do Sejšela.

Isporuku ovog aviona obavlja kanadska kompanija World Wide Ferry , koja nekoliko godina unazad koristi niški aerodrom „Konstantin Veliki“ kao usputnu stanicu ka svom putu za Maldive ili u ovom slučaju Sejšele kao konačnom odredištu.

Er Sejšeli Twin Ottera koriste u domaćem saobraćaju za prevoz do 16 putnika. Avio-kompanija trenutno poseduje tri ovake letilice, a ova će biti četvrta u floti.

Poslednja isporuka ovog aviona, gde je aerodrom Niš bio jedna od usputnih stanica, bila je marta meseca ove godine kada su sletela dva aviona Maldiviana (Maldivian) u razmaku od nedelju dana, prenosi blog Fly From Niš.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

LS

MSN:927
Reg. Mark: S7-DNS
Operator: Air Seychelles
Delivery date: 08-Oct-2015
Previous identities: C-GVOT
Remark: „Isle of Denis“

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj