BEG airport status
Viz er organizovao specijalan let svojim prvim A321 ceo Klasična muzika na specijalnom letu A321ceo kompanije Viz er / Foto: Wizz Air

Viz er organizovao specijalan let svojim prvim A321 ceo

Kompanija Viz er (Wizz Air) počela je letove svojim prvim A321 ceo sa 230 sedišta. Ovaj low-cost prevoznik je tim povodom organizovao specijalni let sa aerodroma Luton u Londonu i proslavu.

Prvi Vizov A321ceo zvanično je počeo sa letovima između Budimpešte i Lutona 20. novembra.

– Najveća prednost novog aviona A321 za naše putnike je ta što možemo da uvedemo nove još niže cene kao rezultat veće efikasnosti u odnosu na A320 – rekao je Džon Stivenson, izvršni potpredsednik Viz era.

FA_20151124_0335-XL
Veći avion kao odgovor na rast broja putnikaa / Foto: Wizz Air

Kako objašnjavaju u kompaniji, uvođenje A321ceo u saobraćaj došao je kao odgovor na „povećanu tražnju za putovanjima u regionu Centralne i Istočne Evrope“.

– U prvoj polovini poslovne 2016. godine (koja se završava 31. marta 2016.) Viz er je prevezao 10,7 miliona putnika što je za 20 % više u odnosu na saobraćaj u istom periodu poslovne 2015. godine, a stopa popunjenosti putničke kabine uvećana je na 90,7 % – objašnjavaju u kompaniji Viz er.

wizz
Prva četiri A321ceo biće bazirana u Budimpešti / Foto Wizz Air

Prve četiri letelice A321 ceo biće bazirane u Budimpešti, dok će ostale biti raspoređene tako da pokriju najprometnije rute u Vizovoj mreži linija.

Wizz
Do 2018. Viz er će imati još 26 A321ceo / Foto: Wizz Air

Do 2018. godine Viz eru će biti isporučeno ukupno 26 aviona, dok se u perodu od 2019. do 2024. godine očekuje isporuka 110 A321 neo čija je narudžbina dogovorena na ovogodišnjem Buržeu.

Iz kompanije, međutim, poručuju da još uvek „nisu odlučili koje će motore imati ovih 110 naručenih aviona“.

Na svojim A320 ceo i A321 ceo Viz er koristi IAE V2500 motore.

wizz
Do kraja godine isporuka još dva A321 ceo / Foto: Wizz Air

Drugi A321 ceo stiže tokom decembra, a naredne godine stiže još devet aviona.

Viz er je nedavno najavio sporazum o lizingu sa „CDB Leasing“ (lizing kompanija Kineske investicione banke) koji omogućava finansiranje šest novih A321 ceo, uključujući i dva koja će biti isporučena u ovoj godini.

wizz

wizz

wizz

wizz

Sve fotografije: Wizz Air

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj