Bliskoistočni avio-prevoznik Emirati (Emirates) zauzeo je 171. mesto na listi 500 najvrednijih brendova u svetu za 2016. godinu koji je sačinila konsultatnska kuća „Brand Finance“.
Vrednost brenda Emirata procenjena je na 7,7 milijardi dolara što je 17 % više nego 2014. godine kada je kompanija ujedno bila proglašena i za najvredniji brend Bliskog istoka.
Endru Kembel, generalni direktor „Brand Finance“ sa sedištem u Abu Dabiju, izjavio je da Emirati imaju „impresivne rezultate u održavanju svoje pozicije kao najbolji arapski brend i najvrednije ime u globalnom avio-saobraćaju“, piše „The National“.
Nova na listi je kompanija Katar (Qatar Airways) koja je zauzela 450. mesto.
„The National“, iznosi podatak da je vrednost brenda Katar ervejza procenjena na 3.49 milijardi dolara, kao i da je vrednost Etihad (Etihad Airways) kao brenda porasla tokom 2015, ali da ovaj bliskoistočni prevoznik još uvek nije napravio presek za prošlu godinu na osnovu koga bi mogao da se utvrdi njegov položaj na listi.
Novi rekordi DXB-a
Međunarodni aerodrom „Dubai International“ je drugu godinu zaredom bio najprometnija vazdušna luka na svetu kada je reč o međunarodnim letovima.
Kroz njega je tokom 2015. prošlo 78 miliona putnika što predstavlja rast od 10,7% u odnosu na 2014. godinu kada je taj broj iznosio 70.4 miliona. To znači da je prošle godine u toku jednog meseca kroz ovaj aerodrom prosečno prolazilo 6,5 miliona putnika.
Aerodrom je tokom prošle godine koristilo 100 avio-kompanija za letove ka 240 destinacija, navodi „The National“.