BEG airport status
Emirati među 200 najvrednijih svetskih brendova u 2016, njihov matični aerodrom najprometniji na svetu u svojoj kategoriji Emirati najbolji arapsi brend; Međunarodni aerodrom u Dubaiju najprometniji u svetu

Emirati među 200 najvrednijih svetskih brendova u 2016, njihov matični aerodrom najprometniji na svetu u svojoj kategoriji

Bliskoistočni avio-prevoznik Emirati (Emirates) zauzeo je 171. mesto na listi 500 najvrednijih brendova u svetu za 2016. godinu koji je sačinila konsultatnska kuća „Brand Finance“.

Vrednost brenda Emirata procenjena je na 7,7 milijardi dolara što je 17 % više nego 2014. godine kada je kompanija ujedno bila proglašena i za najvredniji brend Bliskog istoka.

Endru Kembel, generalni direktor „Brand Finance“ sa sedištem u Abu Dabiju, izjavio je da Emirati imaju „impresivne rezultate u održavanju svoje pozicije kao najbolji arapski brend i najvrednije ime u globalnom avio-saobraćaju“, piše „The National“.

Nova na listi je kompanija Katar (Qatar Airways) koja je zauzela 450. mesto.

„The National“, iznosi podatak da je vrednost brenda Katar ervejza procenjena na 3.49 milijardi dolara, kao i da je vrednost Etihad (Etihad Airways) kao brenda porasla tokom 2015, ali da ovaj bliskoistočni prevoznik još uvek nije napravio presek za prošlu godinu na osnovu koga bi mogao da se utvrdi njegov položaj na listi.

Novi rekordi DXB-a

Međunarodni aerodrom „Dubai International“ je drugu godinu zaredom bio najprometnija vazdušna luka na svetu kada je reč o međunarodnim letovima.

Kroz njega je tokom 2015. prošlo 78 miliona putnika što predstavlja rast od 10,7% u odnosu na 2014. godinu kada je taj broj iznosio 70.4 miliona. To znači da je prošle godine u toku jednog meseca kroz ovaj aerodrom prosečno prolazilo 6,5 miliona putnika.

Aerodrom je tokom prošle godine koristilo 100 avio-kompanija za letove ka 240 destinacija, navodi „The National“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj