BEG airport status
„Fly Fly Travel“ postaje generalni zastupnik za Srbiju novoj hrvatskoj avio-kompaniji „AWEX“ "AWEX" uvodi letove iz Beograda za Rijeku, Zadar, Brač i Portorož avionom Saab 340B sa 34 sedišta

„Fly Fly Travel“ postaje generalni zastupnik za Srbiju novoj hrvatskoj avio-kompaniji „AWEX“

Turistička agencija „Fly Fly Travel“ potpisala je na prošlonedeljnom 38. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu ugovor sa novoosnovanom hrvatskom avio-kompanijom „AWEX“ za status generalnog zastupnika za Srbiju.

Ovaj prevoznik uvešće letove iz Beograda za Rijeku, Zadar, Brač i Portorož, a za te linije koristiće se avioni „Saab 340B“ sa 34 sedišta, saopštio je „Fly Fly Travel“.

– Ovo je prvi put posle dužeg vremena da Beograd i Rijeka imaju direktnu avio-vezu, a pored toga što će AWEX povećati povezanost Srbije i Hrvatske, direktna linija do Portoroža biće osnova za lakšu vezu i sa Slovenijom – navode u agenciji.

Podsećaju i da su nedavno otvorili predstavništva u Rijeci i Ljubljani kao i da trenutno zastupaju kompanije „Belavia Airlines“, „Aegean Airlines“ i „Pegasus“.

Kako su takođe saopštili, „Srpski institut za javnu diplomatiju“ dodelio im je priznanje za najbolju turističku agenciju na Sajtmu turizma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Sjajan moderan avion i vrhunska agencija. Srpska dobitna kombinacija.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj