BEG airport status
[LIVE POST] Pred otvaranje izlozbe AK Galeb „April 1941. lovacka avijacija u odbrani Beograda“

[LIVE POST] Pred otvaranje izlozbe AK Galeb „April 1941. lovacka avijacija u odbrani Beograda“

U Ponedeljak 4. Aprila u Galeriji Nauke i tehnike SANU (Djure Jaksica 2) sa pocetkom u 18.00 casova svecano ce biti otvorena desetodnevna izlozba „April 1941.- lovacka avijacija u odbrani Beograda“. SANU i AK Galeb pozivaju sve ljubitelje vazduhoplovstva i vazduhoplovne istorije da pogledaju izlozbu retko vidjenih fotografija i predmeta iz tog perioda.

Trenutno se nalazim u galeriji, Mario mi je pokazao nekoliko zanimljivih eksponata: fotografiju na kojoj se vidi kako nemacki vojnik cestita uskrs na bombi koja ce pasti na Beograd 6. Aprila, makete aviona koji su branili Beograd koje je uradio Zoran Sivcev ,slusalice i laringofon pilota lovca, nemacki navigacioni racunar…

Na istom mestu, u Galeriji Nauke i tehnime SANU bice odrzana i dva predavanja za sve one koji bi da saznaju nesto vise o odbrani Beograda iz vazduha 1941:

– Sreda 06. April u 18.00 casova
Tema: April 1941. Gubici neprijateljske avijacije. Predavac: Predrag Miladinovic Preza.

– Sreda 13. April u 18.00 casova
Tema: April 1941. Recima ucesnika.
Predavac: Cedomir Janic

Ulaz za sva predavanja je slobodan.

20110401-180808.jpg

20110401-180900.jpg

20110401-180951.jpg

20110401-181042.jpg

20110401-181205.jpg

20110401-181242.jpg

20110401-181307.jpg

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj