BEG airport status
„Nikola Tesla“: Opsluženo blizu 330.000 putnika u januaru 14% više putnika i 30% više prevezene robe i pošte - bilans za januar 2017. na "Nikoli Tesli"/ Foto: Tango Six

„Nikola Tesla“: Opsluženo blizu 330.000 putnika u januaru

Aerodrom Nikola Tesla opslužio je u januaru 329.843 putnika, što je „za 14 % više nego u prethodnoj rekordnoj godini“, saopštila je beogradska vazdušna luka.

– U istom periodu zabeleženo je i povećanje prometa robe i pošte od 30 %. – navode sa aerodroma.

U 2016. godini beogradski aerodrom opslužio je 4.924.664 putnika što predstavlja rast od 3% u odnosu na 2015. Kako je ranije rečeno, usluge „Nikole Tesle“ tokom 2016. godine u proseku je koristilo 13.492 putnika dnevno ili 562 putnika na sat.

– Samo u decembru je zabeleženo 343.865 putnika, što je povećanje od 12 odsto u odnosu na isti period prošle godine. U avgustu su postavljena i dva apsolutna rekorda – dnevni 2. avgusta, kada je usluženo 21.187 putnika i mesečni sa zabeleženih 590.292 putnika. – navode sa beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Be

Ovo su vrlo dobri rezultati! :-)

Nemam reci…

Cekam na dezurne kriticare.

Neka sami odu na aerodrom i pogledaju kako je sada stanje a kako je bilo do 2012. …koliko je sada vise ljudi na aerodromu.

Ja sam se vec 4 puta uverio.
Leteo sam
1x do Beograda i nazad
1x preko Beograda do Podgorice i nazad
i u Augustu letim preko Beograda do Soluna i nazad

Odgovori
Go

Odlicno, pravo vreme da se da u koncesiju! Mislim, zasto bismo mi ubirali plodove rada ove kompanije kad to moze neki stranac… Ocigledno je da mi ne umemo i da smo nesposobni.

Odgovori
Be

@Golub

Neće ovo moći trajno ovako. Zato je bolje prepustiti nekome ko ima više iskustva u tome i ko ima pare da ulozi u sledećih 30 godina.

Trzište se brzo menja i ako ne pratiš trendove, brzo padaš.

To je bio i najveći problem SFRJ. Zato je više nema!

Pe

Beli, mislim da osim sto botujes mozes malo i da citas. Aerodrom ima pare za dalji razvoj i sirenje. Slazem se da je potrebno iskustvo sa vodjenjem za dalji razvoj, ali to se lako da resiti dovodjenjem profesionalnog, zasto ne i stranog rukovodstva. Alen je lepo analizirao mogucnosti daljeg razvoja ANT.

Ru

Razmisli zasto ide aerodrom u koncesiju? Sve ce ti biti jasno kada se objavi ko je koncesionar, a to se manje vise betoniralo jos 2013 godine.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj