Aerodrom Nikola Tesla opslužio je u januaru 329.843 putnika, što je „za 14 % više nego u prethodnoj rekordnoj godini“, saopštila je beogradska vazdušna luka.
– U istom periodu zabeleženo je i povećanje prometa robe i pošte od 30 %. – navode sa aerodroma.
U 2016. godini beogradski aerodrom opslužio je 4.924.664 putnika što predstavlja rast od 3% u odnosu na 2015. Kako je ranije rečeno, usluge „Nikole Tesle“ tokom 2016. godine u proseku je koristilo 13.492 putnika dnevno ili 562 putnika na sat.
– Samo u decembru je zabeleženo 343.865 putnika, što je povećanje od 12 odsto u odnosu na isti period prošle godine. U avgustu su postavljena i dva apsolutna rekorda – dnevni 2. avgusta, kada je usluženo 21.187 putnika i mesečni sa zabeleženih 590.292 putnika. – navode sa beogradskog aerodroma.
Beli
Ovo su vrlo dobri rezultati! :-)
Nemam reci…
Cekam na dezurne kriticare.
Neka sami odu na aerodrom i pogledaju kako je sada stanje a kako je bilo do 2012. …koliko je sada vise ljudi na aerodromu.
Ja sam se vec 4 puta uverio.
Leteo sam
1x do Beograda i nazad
1x preko Beograda do Podgorice i nazad
i u Augustu letim preko Beograda do Soluna i nazad
Golub
Odlicno, pravo vreme da se da u koncesiju! Mislim, zasto bismo mi ubirali plodove rada ove kompanije kad to moze neki stranac… Ocigledno je da mi ne umemo i da smo nesposobni.
Beli
@Golub
Neće ovo moći trajno ovako. Zato je bolje prepustiti nekome ko ima više iskustva u tome i ko ima pare da ulozi u sledećih 30 godina.
Trzište se brzo menja i ako ne pratiš trendove, brzo padaš.
To je bio i najveći problem SFRJ. Zato je više nema!
Petronije
Beli, mislim da osim sto botujes mozes malo i da citas. Aerodrom ima pare za dalji razvoj i sirenje. Slazem se da je potrebno iskustvo sa vodjenjem za dalji razvoj, ali to se lako da resiti dovodjenjem profesionalnog, zasto ne i stranog rukovodstva. Alen je lepo analizirao mogucnosti daljeg razvoja ANT.
Rumun
Razmisli zasto ide aerodrom u koncesiju? Sve ce ti biti jasno kada se objavi ko je koncesionar, a to se manje vise betoniralo jos 2013 godine.