BEG airport status
Četiri Erbasova test aviona odlaze u francuske muzeje Prva test letelica - A380 MSN4 stiže na Le Burže 14. februara / Foto: Airbus

Četiri Erbasova test aviona odlaze u francuske muzeje

Četiri test letelice koje je kompanija Erbas (Airbus) nedavno povukla iz flote test aviona biće predate Muzeju vazduhoplovstva i astronautike na aerodromu Le Burže i Muzeju Aeroskopija (Aeroscopia) u Tuluzu. Reč je o A320 MSN001, A340-600 MSN360, A380 MSN002 i A380 MSN004.

– Prva test letelica koja će biti predata muzeju je A380 MSN004. Na aerodrom Le Burže stići će 14. februara. Ostala tri aviona, koja održava Erbas Heretage u okviru fabrike u Tuluzu, biće dostavljena Muzeju Aeroskopija u naredne dve godine, kada severni deo muzeja bude pripremljen. Ove letelice će predstaviti više od 30 godina probnih letova i komercijalni uspeh brenda Erbas. – kažu u kompaniji.

Nakon dolaska aviona A380 MSN004 na aerodrom Le Burže i pripreme za njegovo prikazivanje letelica će proći kroz proces obnavljanja kako bi se predstavila njena operativna uloga.

– Kada bude završena inicijalna faza tehničkih poslova na konstrukciji aviona, koja uključuje strukturno očuvanje, biće osmišljena i specijalna izložba unutar letelice koja će posetiocima biti dostupna od 2018. godine. – saopštio je Erbas i naveo da je cilj predaje letelica muzejima očuvanje nasleđa.

Tango Six je bio prvi regionalni medij koji je pre 7 godina na vazduhoplovnom sajmu u Dubaiju dobio priliku da obiđe MSN004.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj