BEG airport status
Skup RC Letenje Beograd 2011

Skup RC Letenje Beograd 2011

Nikola Stojković iz RCfly foruma je poslao  izveštaj sa zanimljivog (trećeg) aeromitinga koji se odigrao prošlog vikenda:

Tradicija se nastavlja. Po četvrti put Beogradska ekipa RC modelara donela je odluku i sakupila sredstva da organizuje međunarodni skup uz pomoć Boška Todorovića i Milana Milinkovića ustupivši sportski aerodrom 13. maj za ovaj događaj.
Skup RC LETENJE BEOGRAD 2011 će svakako biti upamćen po mnogo čemu, prvenstveno po sjajnom odzivu ljudi koj su dolazili sa svih strana naše države, tako i susednih zemalja, Slovenije, Makedonije i Crne Gore. Pored fenomenalnog druženja i letenja, pamtiće se i modeli aviona koji su toga dana bili i leteli na aerodromu. Svakako treba pomenuti dva mlazna aviona F-15 Eagle i F9F Panther, koja su tog dana bila prisutna na aerodromu, pokazavši da ne zaostajemo za svetskim trendovima. Mirče, pilot i vlasnik F9F Panthera će svakako ostati zapamćen kao prvi modelar i pilot RC Jet-a na našim prostorima, kao i po tome što je na RC skupu izveo prvi let RC Jet-a nad Beogradskim nebom. Gosti iz Slovenije su mnoge toga dana ostavili bez daha, prikazavši neverovatan scale aviona Utve 75. Nakon svega ovoga, možemo slobodno da kažemo da je sav trud vredeo i da ćemo i u buduće nastojati da popularizujemo ovaj hobi/sport na našim prostorima.

Više možete naći ovde.

http://www.youtube.com/watch?v=lR5G2ffGKnc

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj