BEG airport status
[VIDEO] Prvo obraćanje Vansija korisnicima beogradskog aerodroma; oproštajno pismo Saše Vlaisavljevića Korporativnim videom Vansija ne dominira Er Srbija već niskotarifni prevoznici / Foto: Vansi

[VIDEO] Prvo obraćanje Vansija korisnicima beogradskog aerodroma; oproštajno pismo Saše Vlaisavljevića

Kompanija Vansi od ponoći je novi operater beogradskog aerodroma. Sertifikat operatera uručen je na jučerašnjem događaju u Vladi Srbije od strane Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva kompaniji „Vinci airports“ d.o.o. koja je prethodno uplatila jednokratnu koncesionu naknadu u iznosu od 501 milion evra. Direktor kompanije u prvom periodu biće Nikolas Bruze (Nicolas Brousse).

Vansi je sinoć ažurirao profile na društvenim mrežama aerodroma i objavio svoj korporativni film na srpkom jeziku. Film je još jedna potvrda da se ime kompanije izgovara „Vansi“.

Oproštajno pismo Vlaisavljevića

Saša Vlaisavljević obratio se juče zaposlenima kompanije koju je do juče vodio. U njemu je istakao da će pojedini članovi njegovog rukovodećeg tima ostati da rade za Vansi:

Saša Vlaisavljević, pismo z… by on Scribd

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Dr

Zanimljiv video ,zanimljive teze o privatnom kapitalu, a jos zanimljiviji logo beogradskog aerodroma – Nikola Tesla bese ….?

Odgovori
da

Честитао бих им улазак у концесију али ово господо није капитализам.
Добију 500 милиона кредита од неколико интернационалних финансијских институција које су у индиректном власништву западних влада и елита, по повлашћеним условима и минималној камати мањој од годишње инфлације, за уговор који никада неће бити објављен. Значи паре нису имали и не морају да брину за враћање јер ће их инфлација истопити а и нешто ће приходовати а онда репрограм. Као код нас 90их.
А тај новац нико није створио ни зарадио већ вуче индиректно порекло из бесомучног штампања новца које траје 10 година на глобалном нивоу.
Свака сличност са већ виђеним појавама…
Па тако може било ко да узме аеродром у концесију.

Odgovori
AL

Pitanje je koliko je novca obezbedjeno kroz „private equity“, koliko kroz kredite nekih drzavnih institucija….Za stampanje se slazem, ali zar samo postojanje inflacije ne govori o korekciji? Naravno ne u potpunosti jer kroz „QE“ oni kupuju „financial assets“ itd. ali trenutno smo u tom delu ciklusa. Ne mozemo nista, osim da kroz devizni priliv tim njihovim stampanim parama kupujemo i investiramo u nesto od stvarne vrednosti(zemlja, voda, industrija itd.). Nije losa koncesija, samo je sramota sto su celnici vlade ukljucujuci i predsednicu iste vise puta rekli da ce ugovor biti javan….a nije. Kad ih neko podseti da lazu konstatno, oni se boze moj uvrede.

Sh

Pa realno da li je iko ozbiljan, sa elementarnim poznavanjem ekonomije, ocekivao da ce Vinci uloziti svoje pare? Osnovno pravilo ulaganja u kapitalizmu je nikad ne ulazi svoje pare nego uvek tudje. Od kickstartera do IPO je sve tudj novac, na ovaj ili onaj nacin.

Ne

Kako toliko nagradjivanog coveka, nekoga ko je od aerodroma napravio regionalno cudo ne zadrzase?

Odgovori
Ac

Covek nece da radi za francuze,rekao im jos na pocetku,pitali ga ponovo jer nisu imali resenje za gen dirbi opet odbio.
Inace zadrzace 80% managmenta, gotovo sve direktore.
Pokrice iz Francuske samo finansije i investicije.
Vinci Airport ima ispod 100 zaposlenih svega.

Nj

Covjek zna sta slijedi.. rezanje troskovo na sve moguce načine i zato mu je bolje da ode kao car da čela firme. Sada kad pocne savijanje ruku i kuknjava na cijeloj crti ;)

Pe

Stvarno će da izbace Nikolu Teslu iz imena aerodroma?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Staršipvojadžer na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Za obuku treba poprilično godina. Interesantno kako američki piloti već s 25,26 godina rasturaju F-16.

01. Apr 2025.Pogledaj

Sloba na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Samo bi dodao, da se na kraju pojavljuje i drugi DC-6B, reg. YU-AFF. Verovatno je snimano vise puta. Moj otac je leteo u Adriji od osnivanja pa sve do 1974 godine, kad se vratio u JAT.

01. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Varaš se Stojko, u ovom slučaju se sklapa ugovor o saradnji. Avioni su vec kupljeni i zna se tacno kada sta dolazi. Isto ce da bude kad se kupe rakete koje nam ne trebaju dok se ne postigneneka osnovna operativna spremnost nasih pilota da upravlja Rafalima. Nije 2016 ili 2020 pa da sami lutamo sa…

01. Apr 2025.Pogledaj

VladanM na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Rafal je preskup za drzave poput RS i HR. Bolje bi bilo ulagati u obrazovanje stanovnistva, dobre komsijske (susedske) odnose i zajednicki airpolicing sa nekim jeftinijim avionima. Ali, to sto je bolje nama obicnim gradjanima...

31. Mar 2025.Pogledaj

Srdjan Fox na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Cestitam na odlicnom aerodromu i na energiji da se u ovoj zemlji sve to ostvari. Podrska od Fox Aviation tima

31. Mar 2025.Pogledaj