BEG airport status
[ASCE18] Sony: „Nikolu Teslu“ nadzire trenutno najosetljivija 4K kamera na svetu Sony predstavio nekoliko kamera za obezbeđivanje aerodromskog perimetra / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

[ASCE18] Sony: „Nikolu Teslu“ nadzire trenutno najosetljivija 4K kamera na svetu

Prošlogodišnja Konferencija o obezbeđivanju aerodroma (ASCE), velikom posećenošću i brojnim panel diskusijama i prezenatcijama pokazala je zainteresovanost industrije za taj sektor, potrebu i volju da se on unapredi, kao i to da za određene inovacije već postoje planovi.

Jedna od kompanija koja je predstavila svoje proizvode čije specifikacije prate trendove i tehnološke inovacije jeste kompanija Sony.

Ta kompanija je, kao izlagač i sponzor ASCE-a, prezentovala nekoliko svojih kamera za obezbeđivanje aerodromskog perimetra, a kako je za Tango Six tom prilikom objasnio njen predstavnik i menadžer prodaje za istočnu Evropu i Izrael Aleksandar Dobnikar sve kamere bazirane su na 4K tehnologiji.

Najnovija tehnologija ugrađena u Sonyjeve kamere / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

– Mi smo ovde zato što imamo instalirane kamere na Aerodromu Nikola Tesla. Konkretno, ideja je bila da danas predstavim kamere koje se zaista upotrebljavaju na aerodromima. Pre svega, u pitanju je najnovija 4K tehnologija. Izložio sam dve kamere – kameru model VB770 koja je trenutno najosetljivija kamera koja postoji na svetu, kao i drugu koja je takođe 4K kamera sa mogućnošću snimanja do 20 megapiksela.

Tu je i jedna specifična kamera koja je našla svoju primenu u transportu, odnosno u segmentima avio-industrije – na dostavnim vozilima, kargo vozilima, autobusima, odnosno svim onim ispomoćnim vozilima koja se koriste na aerodromu. Naravno, Sony ima kompletan portfolio opreme, ali sam se potrudio da izdvojim par kamera koje su baš specifične za aplikaciju na aerodromima, odnosno na tom perimetru oko aerodroma. – objašnjava Dobnikar.

Dobnikar o specifikacijama 4K kamera / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

Koje su prednosti tih kamera, kako one idu u korak sa termovizijom i na koji način funkcioniše njihov sistem za prepoznavanje lica pogledajte na sledećem video snimku:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Grob je težak "overkill". Pričamo o avionu za selektivnu i početnu obuku pilota pre nego što se pređe na Lastu. Dovoljno je da avion ima krila i duple komande.... Dakle, imperativ je da bude pouzdan, bezbedan i jeftin. Ne mnogo više od toga.

30. Apr 2025.Pogledaj

Markus1463 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@ KK tako će biti tj ići dok ne krenu u nekom sukobu da padaju ili da ih uništavaju na pisti kao bilo koji drugi avion. Jeste odličan Rafal, ali je ranjiv kao i svaki drugi avion, posebno od napada dronovima dok je na stajanci. A u takvim napadima ne pomažu ni kamponiri, ni antidron…

30. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Tehnologija koja se koristi u lovcima 4+ generacije, ili nekih specijalizovanih aviona za el ometanje je toliko ispred znanja bilo koga od nas da ima malo smisla nesto udarati na tu temu. Da ne spominjem da je to sve neka tehnologija iz 70-ih i 80-ih. Ovo sto sada rade tipa Tempesta itd, pokazuje takav tehnoloski…

30. Apr 2025.Pogledaj

IvicaM na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Da, samo mu ime nekako simbolise gde smo dospeli i šta trebamo raditi... ima logike.. ;)

30. Apr 2025.Pogledaj