Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

26. nov 2024

Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

21. nov 2024

[ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

21. nov 2024

Erbas započeo sa sklapanjem prototipova besposadne letelice SIRTAP

20. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić najavio nabavku sistema „jačeg od HIMARS-a“ i dronova; dan ranije izraelski Elbit objavio da je prodao svoj konkurentski sistem PULS i dronove Hermes 900 „neimenovanoj evropskoj zemlji“

19. nov 2024

Svetska premijera ruskog borbenog aviona Su-57 u Kini, prvi izvozni ugovori i još jedna isporuka za rusko ratno vazduhoplovstvo

18. nov 2024

Hrvatska Vlada dala zeleno svetlo za nabavke Bajraktara, tenkova Leopard 2 i održavanje Rafala

15. nov 2024

[EKSKLUZIVNO] Utva iz Pančeva i kineska kompanija ALIT na sajmu u Žuhaiju potpisali memorandum o formiranju Centra za održavanje vojnih dronova srpske i kineske proizvodnje

13. nov 2024

Uloga Egipta u procesu srpske nabavke Rafala

13. nov 2024

EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

12. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Nastavak isporuke druge tranše: Srbiji počeli da stižu i naoružani helikopteri H145M

8. nov 2024

U Hrvatskoj u toku zajednička francusko-hrvatska vazduhoplovna vežba sa borbenim avionima Rafal

7. nov 2024

Makedonija vraća u upotrebu dva helikoptera Mi-8MT remontovana u Češkoj: Let kući preko Mađarske i Niša

6. nov 2024

Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

5. nov 2024

Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

4. nov 2024

Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

1. nov 2024

Pola veka od prvog leta IAR-93: Obeležen zlatni jubilej jugoslovensko-rumunskog jurišnika

31. okt 2024

FPV dronovi proizvedeni u Hrvatskoj biće integrisani na tursku besposadnu letelicu Bajraktar TB2

31. okt 2024

[NOVA KNJIGA] 50 godina od prvog leta Orla: Foto-monografija „J-22 Orao, Prototip“

30. okt 2024

Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

30. okt 2024
[VIDEO] Pink Research and Development Center na sajmu u Abu Dabiju: Pred saradnjom sa Elbitom, policijama Abu Dabija i Dubaija
Štand PRDC-a na ovogodišnjem UMEX-u / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[VIDEO] Pink Research and Development Center na sajmu u Abu Dabiju: Pred saradnjom sa Elbitom, policijama Abu Dabija i Dubaija

Kompanija Pink Research and Development Center (PRDC) učestvovala je na petom po redu UMEX-u u Abu Dabiju krajem prošlog meseca. PRDC je i zvanično prva privatna vazduhoplovna kompanija iz Srbije koja je izlagala na najvećem bliskoistočnom sajmu besposadnih platformi i srodnih tehnologija. Kako je Tango Six izveštavao sa lica mesta, predstavnici Srbije učestvovali su i na panel diskusiji posvećenoj budućnosti razvoja ovog, verovatno, najbrzorastećeg segmenta naše industrije.

Kako smo već izvestili, razvoj kako besposadnih platformi, tako i za njih vezanih tehnologija (pre svega u delu softvera) od sledeće godine biće intenzivnije podržan od strane Ministarstva odbrane.

Kako su iz PRDC-a rekli za Tango Six, odlazak na ovogodišnji UMEX se višestruko isplatio. U samo tri dana izložbenog dela sajma štand kompanije obišli su najbitniji članovi vladajućih porodica Abu Dabija i Dubaija. Vladar Abu Dabija Muhamed Bin Zajed Al Nahjan svakako je bio najviši zvaničnik države koja u gotovo svim civilnim službabama bezbednosti koristi dronove u nekoj ulozi. Ovaj, i drugi kontakti, kako su iz PRDC-a rekli za naš portal, rezultirali u konkretnim pozivima da se najveći proizvod kompanije, dron IKA-20, opituje od strane policijskih snaga Abu Dabija i Dubaija u skorijoj budućnosti.

Kompaniji se prisustvo na ovakvom sajmu višestruko isplatilo, kako su kazali za Tango Six. Uspeli su da se nametnu u sledeći ciklus evaluacije dron rešenja za civilne državne službe dva najveća UAE emirata / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

– Prvog dana sajma predstavnici kompanije Elbit su nas posetili i izrazili želju da dođu u Srbiju i vide našu proizvodnju. Takođe, dosta očekujemo od policijskih snaga Abu Dabija i Dubaija i da, u zavisnosti od njihovih potreba, ponudimo naša rešenja pre svega u oblasti primena za pretragu i spasavanje i protivpožarnu zaštitu. – kazao je za Tango Six, Miloš Petrašinović, direktor kompanije PRDC.

PRDC je do sajma UMEX proizveo 13 primeraka svog IKA-20 drona, nedavno su kompletirali sve potrebne alate za serijsku proizvodnju i uz detaljnije utiske sa sajma i priču o ostvarenim poslovnim kontaktima, za naš portal ispričali su detaljnije kako izgleda tehnološki proces proizvodnje ovakvih letelica:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pi

Srpski Hauard Hjuz bravo!

Odgovori
St

ali sa lepsom frizurom od originalnog.!

Dr

Ja bih rekao – Srpski „ Ilon Musk „ samo mu fali da razvije prvi srpski e-Auto !

Fe

Nek naprave dron kao Ka-52, obećavam da ću početi da gledam Pink!

Odgovori
Je

E moj VTI…Vrabac u razvoju skoro 20 godina, a jos nije usao u serijsku proizvodnju.

Odgovori
Th

Nije to „motanje kabala“. Izgleda da su oni iz VTI nesposobni.
Navodno su Piramide zagradjeni za 20 godina. Ja sam do sada
mislio da to radi SDPR. Koliko oni „spaljuju“ novac za razvoj ne
samo LAZARA i MILOSA. Trebali su odma uzet licencu za PATRIJU.
Ili pravit kopiju kao kinezi.
Lepo bi bilo da se objavi tehnicke podatke. Bar da se vidi i cuje taj dron
kako leti. To meni izgleda kao igracka za odrastle. Izrada je verovatno
jako skupa. Ima puno boljih dronova koji su manji i jeftiniji. To znam
i ja koji nema puno pojma od tim dronoviman. Nek prvo prodaju tu
„skalameriju“ nekomen.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs