BEG airport status
[NAJAVA] SEGA 2022 – Nova konferencija u Beogradu posvećena sektoru regionalne i globalne generalne avijacije SEGA 2022 - prvo mesto okupljanja globalne i regionalne GA industrije

[NAJAVA] SEGA 2022 – Nova konferencija u Beogradu posvećena sektoru regionalne i globalne generalne avijacije

Kompanija Aviation Parts Service, uz pomoć Tango Six Eventsa, organizovaće svoju prvu specijalizovanu konferenciju 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu. Konferencija pod nazivom SEGA (Southeast Europe General Aviation) zamišljena je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusirane na oblast generalne avijacije gde će učestvovati inostrani proizvođači i kompanije koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope, saopštio je danas APS.

– Želja nam je da pružimo priliku našim profesionalcima iz generalne avijacije da se bolje upoznaju sa svojim američkim i kolegama iz Evrope. Konferencija je namenjena za manji broj učesnika koji se pre svega profesionalno bave ovim sektorom. Ideja je da manji broj ljudi i kompanija dobije dovoljno prostora da sa gostima iz inostranstva razmeni iskustva i dogovori saradnju.

Stoga će i planirana agenda događaja biti fokusirana na prezentacije i organizovane razgovore između kompanija proizvođača/pružaoca usluga sa preduzećima i pojedincima koji su u sektoru generalne avijacije u regionu. Za sada su učešće na događaju potvrdile kompanije Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.

Posebno značajan segment SEGA koferencije su dragocene mogućnosti umrežavanja proizvođača delova za vazduhoplovstvo iz Sjedinjenih Američkih Država  i Zapadne Evrope, koji će prezentovati svoje proizvode učesnicima kao potencijalnim kupcima i korisnicima usluga u regionu. – kaže za Tango Six Nenad Spasić, direktor APS-a.

Spasić ističe da će ceo događaj biti „B2B orijentisan“ i da će se program konferencije nakon prezentacija gostujućih kompanija iz inostranstva nastaviti na posebno ugovorenim B2B sesijama gde će možda neki proizvođači naći svoje nove regionalne klijente.

– Ovom prilikom bih želeo da pozovem sve regionalne kompanije koje posluju u sektoru generalne avijacije da nam se jave kako bi im detaljnije predstavili ideju SEGA konferencije i kako bismo uspostavili saradnju u pogledu njihovog prisustva, sastanaka sa inostranim kompanijama ili nastupa na konferenciji. – poručuje direktor APS-a.

Više informacija o učešću na konferenciji možete dobiti sajtu događaja www.sega.rs ili javljanjem na – info@sega.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

fenomenalna zamisao konpanije APS koju treba maksimalno podrzati Benefiti ovakvih konferencija Vazduhoplovnoj Privredi u domenu Poslovne a i Sportske Avijacije su neophodni U svakom slucaju sve pohvale konpaniji APS i njenom menadjmentu na celu sa generalnim direktorom gospodinom Spasicem

Odgovori
Vl

Ponuda. Javljam se iz grada Lazarevca radi poslovno-tehničke saradnje. Nudim patentna prava i Know Whov za izum Avion-Helikopter i Leteći automobil. Pronalazač Vladimir Duboka izumeo je dva potpuno nova tipa letilica Avion-Helikopter i Leteći automobil koji je zasnovan na postojećim putničkim i ostalim tipovima automobila, autobusa i kamiona. Avion-Helikoppter je jedinstvena letilica koja ima novu strukturu i konfiguraciju. Bitno nadmašuje sve, postojeće tipove letilica.
Baziran je na rešenju helikopterske dizalice. Letilice stvaraju uzgon na do danas nepoznat način, pomoću aerodinamičke rešetke. Aerodinamičku rešetku sačinjavaju aerodinamički tunel, u koji je ugrađeno talasasto krilo, sa propulzijom tipa Tu Delft i uređajem za vektorisanje potiska. Ugrađuje se na krov trupa aviona i automobila. Aerodinamička rešetka proizvodi maximalni uzgon i kada letilica miruje ili leti vertikalno ili horizontalno. Maximalna brzina letenja Avion-Helikoptera je 1 000km/h. Pogonski hibridni motori propulzije su turbomlazni, hibridni ili električni. Hibridni i električni napajaju se kao elektroželeznica ili od baterija.
Uređaj za vektorisanje potiska omogućava da letilica ima mogućnosti manevrisanja, pri letenju i kao avion i helikopter. Moguća je primena umesto svih tipova, veličina, nosivosti i brzina letenja postojećih aviona i helikoptera. Glavne prednosti: 1-Smanjena potrošnja goriva, približno 70%. 2-Smanjene gabaritne dimenzije, približno 50%. 3-Smanjena težina, približno 50%. 4-Višestruko povećana, korisna, nosivost, maximalno 3000 tona. 5-Maximalna brzina letenja Avion-Helikoptera je 1 000km/h. Izvodljivost je lako proveriti kompjuterskom simulacijom i izradom i ispitivanjem avionskog modela. Ukoliko vas izum interesuje dostavili bi vam tehnički opis, sa crtežima i uporednim proračunom uzgona, na bazi nosivosti Airbusa A380-800 i dijagramom Opseg potisaka raznih tipova rotora i avionskih krila(Dijagram Thrust range of various types of rotors and aircraft wings-Diagram Disc loading, grosse weight-thrust eria).
Molim da me obavestite da li ste primil mejl I kada će te poslati odgovor. Ukoliko vam ponuda ne odgovara molim da je prosledite vašim partnerima kojima bi odgovarala.
Pronalazač Vladimir Duboka nosioc Zlatne medalje Nikola Tesla.
12.9.22.
Prilog:
Fotokopija medalje.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj