Mnogo je vise uspesnih proizvoda od prototipova, Npr. napravljeno je 50 Lazara, 70 Milosa, oko 100 Nora, 36 Morave, 30 Pasarsa, 20 BOV KIV, po 10 MRAP M-20 i BOV-OT, 30 NTV, 20 BOV M-11... Oko 350 oklopnjaka je napravljeno za samo par godina, jedan dobar deo i za izvoz... Dok Vrabac, Pegaz i Lasta…
Falcon, sasvim si u pravu što se tiče aviona koji nije dobio niti jednu zračnu bitku MIG-29. Na ovom sajtu ti jedini ovcama uporno objašnjavaš neoborive činjenice, koje oni slijepci ne vide ili si ne žele priznati. Stvarno svaka čast na upornosti i trudu.
@Херц Nije sporno uvodjenje u naoruzanje. Tako smo dobili i M60 OT, i Jastreba i M80 i jos mnogo stvari koje su bile losije od konkurencije. Sporno je da li se isplati uvoditi u naoruzanje nesto sto je vreme pregazilo zbog uzasno dugackog vremena razvoja(bukvalno decenije), bas kao sto si naveo ALAS i Pegaz. A…
Dosad je prikazano stotine prototipova i maketa na Partneru od kojih je daj boze 1% od toga uslo u serijsku proizvodnju. Jasno je da nemamo velike kapacitete i da se radi u skladu sa mogucnostima, ali dobar deo toga sluzi za impresioniranje glasackog tela.
Не желим да вређам, као неко ко је радио у наменској индустрији знам како ствари функционишу. Све се своди на сајмове и сликање. Једном речју наменска индустрија нам је ријалити. Изузетак су оклопна возила. Што се тиче неке више технологије која подразумева сложено управљање ( воћене ракете, камиказа дронови итд.) то је мртво слово на…
Najnoviji komentari
Branko na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova
Mnogo je vise uspesnih proizvoda od prototipova, Npr. napravljeno je 50 Lazara, 70 Milosa, oko 100 Nora, 36 Morave, 30 Pasarsa, 20 BOV KIV, po 10 MRAP M-20 i BOV-OT, 30 NTV, 20 BOV M-11... Oko 350 oklopnjaka je napravljeno za samo par godina, jedan dobar deo i za izvoz... Dok Vrabac, Pegaz i Lasta…
Vukovarac na: [PRVE FOTOGRAFIJE] Iznad Beograda preleteo prvi transportni avion C295W za srpsko ratno vazduhoplovstvo
Falcon, sasvim si u pravu što se tiče aviona koji nije dobio niti jednu zračnu bitku MIG-29. Na ovom sajtu ti jedini ovcama uporno objašnjavaš neoborive činjenice, koje oni slijepci ne vide ili si ne žele priznati. Stvarno svaka čast na upornosti i trudu.
Stojko na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova
@Херц Nije sporno uvodjenje u naoruzanje. Tako smo dobili i M60 OT, i Jastreba i M80 i jos mnogo stvari koje su bile losije od konkurencije. Sporno je da li se isplati uvoditi u naoruzanje nesto sto je vreme pregazilo zbog uzasno dugackog vremena razvoja(bukvalno decenije), bas kao sto si naveo ALAS i Pegaz. A…
Vlado na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova
Dosad je prikazano stotine prototipova i maketa na Partneru od kojih je daj boze 1% od toga uslo u serijsku proizvodnju. Jasno je da nemamo velike kapacitete i da se radi u skladu sa mogucnostima, ali dobar deo toga sluzi za impresioniranje glasackog tela.
Терминатор2 na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova
Не желим да вређам, као неко ко је радио у наменској индустрији знам како ствари функционишу. Све се своди на сајмове и сликање. Једном речју наменска индустрија нам је ријалити. Изузетак су оклопна возила. Што се тиче неке више технологије која подразумева сложено управљање ( воћене ракете, камиказа дронови итд.) то је мртво слово на…