BEG airport status
Adria Air Race 2011

Adria Air Race 2011

Airpower 11 na fotografijama Igora Salingera

Airpower 11 na fotografijama Igora Salingera

Više fotografija ovde.

2 komentara Pročitaj više
Alpha Jet cocpit tour

Alpha Jet cocpit tour

3 komentara Pročitaj više
Intervju sa Peterom Podlunšekom

Intervju sa Peterom Podlunšekom

 

0 komentara Pročitaj više
Intervju Sa Francuskim Alpha Jet Pilotima

Intervju Sa Francuskim Alpha Jet Pilotima

Francusko ratno vazduhoplovstvo poslalo je dva Alpha Jet-a na prošlonedeljni međunarodni aeromiting Varaždin 2011. Trejneri su sleteli na LDVA u…

0 komentara Pročitaj više
Best Of CIAV 2011

Best Of CIAV 2011

0 komentara Pročitaj više
Krila Oluje u Varaždinu

Krila Oluje u Varaždinu

Fotografije mog intervjua sa akro-grupom HRZ-a Krila Oluje. Snimio: Salinger Igor.

0 komentara Pročitaj više
Početak Buržea

Početak Buržea

Analiza prvog dana Buržea Andrije Ekmedžića kojoj dodajem današnju vest o navećoj komercijalnoj narudžbini aviona u istoriji. Prvi dan međunarodnog…

0 komentara Pročitaj više
Intervju Sa Predstavnikom SAAB-a

Intervju Sa Predstavnikom SAAB-a

Kompanija SAAB, predstavnici švedske vlade i vojske imali su značajno prisustvo na međunarodnom aeromitingu CIAV 2011 u Varaždinu. Promotivni štand-kućica…

8 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj