Aleksandar Arsić nastanjen u Švedskoj nedavno je postao vlasnik proizvodnje ultralakog aviona Esqual. Razvojni primerak ove letelice boraviće mesec dana na Lisičjem Jarku.
Najbolje srpske padobranke ponovo zajedno na pripremama. Ovoga puta pridružuju im se koleginice iz regiona. Uz pomoć Vojske Srbije skočiće…
Jučerašnji, treći dan, Farnborough International Airshow-a završio se uz manju eksploziju, jedan od razloga zbog kojeg nisam stigao da snimim…
——————————————————————————————————————————– Tango Six izveštavanje iz Farnborough-a pomogli su itSMF Srbija kao sponzor smeštaja, logistike i prevoza, Mobilna Telefonija Srbije kao…
Informacija03 12 Axis Mercury 09
Za Tango Six govori Boris Vukadinović, predsednik najveće padobranske operacije u Srbiji – padobranskog kluba Fenix iz Beograda. Kako preterano…
Posle više od 20 godina Split i Beograd povezani avionskom linijom. Doček aviona Croatia Airlines-a na ruti koja će po…
Najnoviji komentari
Dragan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?
Odličan tekst kao i uvek od stručnog kolege..veliki pozdrav.
Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?
Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.
ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?
Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo
Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?
Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.
Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?
Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…