Jedan od najzanimljivijih rukovodioca u airline business-u, Akbar Al Baker došao je juče u Beograd u velikom stilu. Qatar Airways započeo je redovnu liniju Doha – Ankara – Beograd sa avionom Airbus A320.
Tango Six danas i sutra izveštava iz Zagreba sa „2nd Aviation Business Arena“ vazduhoplovne konferencije.
Izveštaj sa sinoćne promocije monografije Aleksandra Radića „Orao – pogled iz jugoslovenskog ugla“ u Domu Vojske.
SMATSA aviation academy iz Vršca u petak je dočekala prvu grupu kadeta iz Alžira. Ugovor vredan 2,2 miliona evra predviđa preko 7.800 časova naleta.
Posle 11 godina u Paraćinu je održan aero-reli na kojem su se takmičali piloti iz matičnog aero-kluba „Naša krila“, Zrenjanina, Smedereva i Valjeva. Detaljnije izveštava Bojan Savić.
Intervju sa Zoranom Modlijem posle promocije njegove nove knjige „Pilotska Knjiga“ na nedavno završenom 57. beogradskom Sajmu knjiga.
Video reportaža sa fly in-a povodom kraja letnjeg dela letačke sezone na letelištu 13. Maj pored Zemun Polja.
Tango Six u sledeća dva dana izveštava sa 29. evropskog regionalnog sastanka Međunarodnog udruženja kontrolora letenja koja se održava u Beogradu. Domaćin i organizator konferencije je SRBATCA, Udruženje kontrolora letenja Srbije.
Najnoviji komentari
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.
ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.
алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…
max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…