Sećam se kada sam pre dve godine na Dubai International Airshow-u posle sigurno sat vremena balavljenja nad B-1B, Superhornetom i…
Posle tri godine postojanja Tango Six Bloga, tri godine vaše omiljene vazduhoplovne on-line lokacije, jedinog mesta na kojem ste do…
Novi turnus letačkih aktivnosti na Batajnici, posle kraće pauze, počeo je juče popodnevnim i noćnim letenjem. Fokus jučerašnjih operacija bio…
Vazduhoplovne Snage Bugarske kao jedne od najstarijih u Evropi i svetu, ove godine proslavljaju 100. godina od formiranja. Početak bogate…
Svaka prava opčinjenost letećom spravom počinje u njenom kokpitu. Tom intimnijem delu letelice čiju ste spoljašnost videli na bezbroj fotografija…
Sedam padobranki iz padobranskih klubova širom Srbije zajedno sa pripadnicom 63. padobranskog bataljona Specijalne brigade Vojske Srbije zastavnikom Radmilom Đurić…
Najnoviji komentari
radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!
Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…
Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
za Vladimir Priča se okolo da će biti i trosjed, i to krajem 2025-te🤣
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@Vladimir Pojaviće se prototip a od prototipa do serijske letelice ima mnogo vode da protekne.
Petar Vojinovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
ChatGPT generisanje fotke.