BEG airport status
NAJAVA: Konferencija „e-Turizam“ po treći put u Beogradu

NAJAVA: Konferencija „e-Turizam“ po treći put u Beogradu

Novi problem Jata: Erbas ili Boing?

Novi problem Jata: Erbas ili Boing?

BEOGRAD – Uprkos jutrošnjim navodima u medijima nastavak odlučivanja u vezi iznajmljivanja nove Jatove flote određen je za ponedeljak. Erbas…

4 komentara Pročitaj više
C-17 Ujedinjenih Arapskih Emirata posetio Beograd

C-17 Ujedinjenih Arapskih Emirata posetio Beograd

BEOGRAD – Transportni avion C-17 Ratnog vazduhoplovstva Ujedinjenih Arapskih Emirata sleteo je juče oko 15 časova na Aerodrom Nikola Tesla….

2 komentara Pročitaj više
ESD test za Aermacchi M-346

ESD test za Aermacchi M-346

ITALIJA – ESD (Electrostatic Discharge) test uspešno je obavljen u predhodnih nekoliko nedelja u okviru procesa sertifikacije novog Aermacchi M-346…

0 komentara Pročitaj više
SMATSA kupila još jedan King Air 350

SMATSA kupila još jedan King Air 350

BEOGRAD – Kontrola letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) nabavila je još jedan avion Beechcraft King Air 350. Pored kalibraže…

7 komentara Pročitaj više
Smenjen direktor Muzeja vazduhoplovstva Beograd

Smenjen direktor Muzeja vazduhoplovstva Beograd

BEOGRAD – Pregrad Grandić smenjen je sa dužnosti direktora Muzeja vazduhoplovstva Beograd na sednici upravnog odbora ove institucije. Na taj…

4 komentara Pročitaj više
Žirokopteri ponovo u Srbiji

Žirokopteri ponovo u Srbiji

BEOGRAD – Dva pilota iz Slovenije prošlog septembra doleću sa dve letelice kao gosti srpske proslave 100 godina vojnog vazduhoplovstva…

1 komentar Pročitaj više
Mrkonjić: Glavni istražitelj Centra za istraživanje vazduhoplovnih nesreća do kraja marta

Mrkonjić: Glavni istražitelj Centra za istraživanje vazduhoplovnih nesreća do kraja marta

BEOGRAD – Vlada republike Srbije imenovaće glavnog istražitelja Centra za istraživanje vazduhoplovnih nesreća do kraja marta, izjavio je juče ministar…

1 komentar Pročitaj više
Piloti Kraljevine Jugoslavije: „Bili smo 10 puta bolji od današnjih vojnih pilota“

Piloti Kraljevine Jugoslavije: „Bili smo 10 puta bolji od današnjih vojnih pilota“

BEOGRAD – Novinar Radija Slobodna Evropa Dejan Radulović intervjuisao je pre šest godina pilote tadašnje Kraljevine Jugoslavije, devedesetogodišnjake, Albina Starca…

7 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj