BEG airport status
Srećan ti dan državnosti Srbijo, nastavi da lažeš još dvesta godina!

Srećan ti dan državnosti Srbijo, nastavi da lažeš još dvesta godina!

Šta čeka avio-industriju u 2013. godini?

Šta čeka avio-industriju u 2013. godini?

LONDON – Ascend advisory, jedna od najvećih globalnih konsultantskih kuća u oblasti vazduhoplovstva održala je prošle nedelje svoju tradicionalnu online…

1 komentar Pročitaj više
Iz budućnosti Jata izbaciti uljeza: Hogan, Mrkonjić ili Fernandez?

Iz budućnosti Jata izbaciti uljeza: Hogan, Mrkonjić ili Fernandez?

BEOGRAD – Treća slamka spasa po redu za srpskog nacionalnog avio-prevoznika ne bazira se samo na prijateljstvu sa šeikom Muhamedom….

3 komentara Pročitaj više
Mario Hrelja odgovara Predragu Grandiću: Dolazim da mi date kancelariju!

Mario Hrelja odgovara Predragu Grandiću: Dolazim da mi date kancelariju!

BEOGRAD – Mario Hrelja odgovara na jučerašnje javljanje direktora Muzeja vazduhoplovstva Beograd Predraga Grandića koje je poteklo iz komentara na…

5 komentara Pročitaj više
Direktor Muzeja vazduhoplovstva Beograd odgovara na optužbe: Ništa nisam prodao iz muzeja

Direktor Muzeja vazduhoplovstva Beograd odgovara na optužbe: Ništa nisam prodao iz muzeja

BEOGRAD – Direktor Muzeja vazduhoplovstva Beograd Predrag Grandić odgovara na komentare ostavljene u postu o početku sudskog pretresa protiv njega…

8 komentara Pročitaj više
Pod lupom: DOA sertifikati Vojske Srbije i odnos DCV-a prema domaćoj vazduhoplovnoj industriji

Pod lupom: DOA sertifikati Vojske Srbije i odnos DCV-a prema domaćoj vazduhoplovnoj industriji

BEOGRAD – Jedna od najvećih travestija srpkog vazduhoplovstva, teledirigovani realizator najveceg organizovanog lanca visokoprofitabilnog nepotizma u državnoj službi, bivši direktor…

2 komentara Pročitaj više
Muzej vazduhoplovnog nemara

Muzej vazduhoplovnog nemara

BEOGRAD – Juče je u Drugom opštinskom sudu u Beogradu počeo glavni pretres pred istražnim sudijom radi saslušanja svedoka u…

24 komentara Pročitaj više
Zbog čega je prizemljen 787?

Zbog čega je prizemljen 787?

BRISTOL, VELIKA BRITANIJA – Istražitelji japanske agencije za bezbednost saobraćaja izjavili su za Rojters da je akumulator koji se nalazio…

17 komentara Pročitaj više
Erbasova godišnja konferencija za štampu

Erbasova godišnja konferencija za štampu

TULUZ – Kompanija Erbas je u 2012. godini, kako je na današnjoj konferenciji za novinare saopštio menadžment ove kompanije, prevazišla…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj