BEG airport status
Pustinjska pravila

Pustinjska pravila

Dubai International Air Chiefs Conference

Dubai International Air Chiefs Conference

Fotografije sa jučerašnje konferencije. Detaljniji izveštaj uskoro.

0 komentara Pročitaj više
IN MEMORIAM – Ivan Šekularac

IN MEMORIAM – Ivan Šekularac

Sportski avion „pajper“ pao je danas kod Trstenika oko 14,35 časova. U nesreći je na licu mesta poginuo Ivan Šekularac…

0 komentara Pročitaj više
Jat i DCV – prijateljstvo do tragedije

Jat i DCV – prijateljstvo do tragedije

Dok putujem ka nekim normalnijim temama za izveštavanje uvek zaboravim na potencijal Jata i DCV-a da naprave svinjariju u kritično…

5 komentara Pročitaj više
Prvi pogled na Boing 737MAX

Prvi pogled na Boing 737MAX

Novi 737 imaće sledeće novitete: novi motor prečnika ventilatora od 68 inča, promenjeni repni konus trupa, flaj-baj-vajer ali samo na…

0 komentara Pročitaj više
Tango Six in full HD courtesy of PilotShop.rs

Tango Six in full HD courtesy of PilotShop.rs

PilotShop.rs još je jedna od firmi koja je bila uz Tango Six od samog početka. Kao što je to bio…

0 komentara Pročitaj više
Operacija Dubai: Sponzor broj 2!

Operacija Dubai: Sponzor broj 2!

Sećam se kada sam pre dve godine na Dubai International Airshow-u posle sigurno sat vremena balavljenja nad B-1B, Superhornetom i…

0 komentara Pročitaj više
[EKSKLUZIVNO] I ko na kraju kupuje Jat? Lufthanza ili Er Baltik?

[EKSKLUZIVNO] I ko na kraju kupuje Jat? Lufthanza ili Er Baltik?

Uprkos tome što su kasnili dva dana za Tango Six Blogom u objavljivanju imena jedinog entiteta koji je otkupio tendersku…

6 komentara Pročitaj više
Mike Tango Six – uživo iz Dubai International Airshow-a 2011!

Mike Tango Six – uživo iz Dubai International Airshow-a 2011!

Posle tri godine postojanja Tango Six Bloga, tri godine vaše omiljene vazduhoplovne on-line lokacije, jedinog mesta na kojem ste do…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj