BEG airport status
[LIVE POST] Pripreme za aeromiting u Nisu

[LIVE POST] Pripreme za aeromiting u Nisu

Air Belgrade

Air Belgrade

Razni su likovi pisali istoriju šarlatanstva srpskog vazduhoplovstva. Od smelijih ostvarenih seniora koji se rotiraju u bomboluku društveno-političkih funkcija raznih…

0 komentara Pročitaj više
Erbas osvaja Ameriku

Erbas osvaja Ameriku

Da počnemo priču sa podvlačenjem crte proteklog sajma aviona Le Burže. Ukupan broj narudžbina uključujući opcije, razne vrste memoranduma o…

0 komentara Pročitaj više
Adria Air Race 2011

Adria Air Race 2011

Ekskluzivno iz Zadra za Tango Six Blog – Radovan Pavlić (www.fotoamater.com) Sve fotografije autor 20. jula ove godine u Zadru…

0 komentara Pročitaj više
Airpower 11 na fotografijama Igora Salingera

Airpower 11 na fotografijama Igora Salingera

Više fotografija ovde.

2 komentara Pročitaj više
Amidžino „divljanje“ iznad Novog Sada

Amidžino „divljanje“ iznad Novog Sada

Vlasnik sportskog aviona koji mesecima nadleće iznad glava kupača na Štrandu neće biti kažnjen, kaže za Radio 021 portparolka Direktorata…

2 komentara Pročitaj više
Intervju sa predstavnikom firme Heli Vision

Intervju sa predstavnikom firme Heli Vision

0 komentara Pročitaj više
Intervju sa predstavnicom Jugohemije o nabavci aviona Pajper Seneka za ViPVO

Intervju sa predstavnicom Jugohemije o nabavci aviona Pajper Seneka za ViPVO

0 komentara Pročitaj više
Intervju sa Nemanjom Paunićem iz PilotShop.rs

Intervju sa Nemanjom Paunićem iz PilotShop.rs

Nemanja Paunić, vlasnik prvog srpskog on-line pilot shop-a ekskluzivno za Tango Six najavljuje novu kompaniju koja će se pored trgovine…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj