Prve četiri nove Cessne 172S stigle su juče u Srbiju. Nikola Stankov za Tango Six: „Izvozimo školovanje pilota“.
Tango Six danas i sutra izveštava iz Zagreba sa „2nd Aviation Business Arena“ vazduhoplovne konferencije.
ViPVO i Pošta Srbije juče predstavili poštanske marke i koverte posvećene obeležavanju stogodišnjice srpskog vojnog vazduhoplovstva.
Kako izgleda kada se vazduhoplovna medicina Vojnomedicinske akademije igra životima i karijerama sadašnjih i budućih pripadnika Vojske Srbije? Otvoreno pismo jednog „oborenog“ kadeta ministru odbrane prenosi to iskustvo iz prvog lica.
Izveštaj sa sinoćne promocije monografije Aleksandra Radića „Orao – pogled iz jugoslovenskog ugla“ u Domu Vojske.
Direktor Vojnotehničkog instituta Vojske Srbije u intervjuu za poslednji broj magazina Odbrana komentariše istragu o udesu Laste, priča o aktuelnom stanju i problemima naše najveće vojne naučnoistraživačke ustanove i svedoči o decenijskom rasipanju kadrova.
Embraer 195 avio-kompanije Lufthansa regional teško je oštećen danas na gejtu C3 aerodroma Nikola Tesla od strane kamiona domaće firme za opsluživanje letelica Aerodrom Ketering.
U subotu 24. novembra od 11 do 16h u prostorijama Aero kluba Smederevo biće organizovana promocija virtuelnog letenja, čiji je organizator Srpsko udruženje virtuelnih pilota i kontrolora letenja sa IVAO mreže, Belgrade OIF.
Najnoviji komentari
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.
ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.
алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…
max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…