BEG airport status
Dirk Jan de Ridder za Tango Six Blog

Dirk Jan de Ridder za Tango Six Blog

Danas vam predstavljam holandskog vazduhoplovnog novinara i fotografa Dirka Jan de Ridera i deo njegovog portfolia.
Prenosim deo zanimljive Dirkove biografije sa nekoliko hi-res. slika u Flickr galeriji idealnih za desktop.

I have been going to airshows in and around the Netherlands since I was about seven years old. My main interest has always been military aviation. It was only in 2001, when I was 16, that I started photographing aircraft. Since 2006 I have regularly been visiting air forces around Europe and I also started publishing articles (accompanied by my photos) in aviation magazines. I am a freelancer, so I work for several magazines including Aeronautika (Croatia), AirForces Monthly (United Kingdom), Flug Revue (Germany), JWings (Japan) and Piloot & Vliegtuig (Netherlands).

To date I have had the pleasure of flying with the air forces from Czech Republic, Netherlands, Portugal, Romania, Switzerland, United Kingdom and United States. I have flown photo sorties in all sorts of aircraft and helicopters including fighter jets, helicopters, tankers and transport aircraft. I don’t ‘specialize’ in a specific subject, because I like the variety of aircraft and helicopters operated by armed forces and the diversity of their missions.

Air-to-air photography is the best thing about my job, but it is not something you get to do really often. These days, with armed forces facing major budget cuts and declining numbers of aircraft, it is very difficult to arrange. Therefore most of the flights are training flights with some limited photo opportunities. For example, I have flown Search and Rescue missions with the Portuguese EH101 Merlin, a Beyond Visual Range aerial combat in a Swiss F-5 Tiger and para dropping sorties with the C-130J-30 Hercules of the United States Air Force. In the Czech Republic I recently did a photo flight using the Mi-17 Hip as photoship with two L-39s, a Let-410, an Mi-2 and four Zlin 142s flying behind us. Dedicated photo flights obviously provide better photo opportunities, but I see it as a great experience to see how aircrews perform their day-to-day missions.

I hope you like my photos. Please have a look at my website or feel free to drop me a message on Twitter.

www.milaviapress.com
www.twitter.com/djderidder
http://www.flickr.com/photos/djderidder/

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj