BEOGRAD – Srđan Kostić (23) najmlađi je instruktor ultralakog letenja u Srbiji. U priči posvećenoj vešću da je Srđan pre par dana postao nastavnik ultralake avijacije, sajt letelišta „13. maj“ kod Zemun Polja, sa ponosom ističe i druge njegove kvalitete.
U pitanju je mlad čovek koji nema bogate roditelje, nema višak para, koji nije gubio vreme na Internetu gledajući fotografije aviona i nije protokolarno proklinjao svoju tužnu sudbinu – jednostavno se jednog dana pojavio na aerodromu:
– Posle skoro dve decenije od prvih letova na letelištu „13. maj” i popriličnog broja kandidata koji su stekli ovlaštenja za upravljanje letelicama iz klase ultralakih, izdvojio se jedan pilot koji je do juče bio takoreći dete. Srđan Kostić, momak iz Nove Pazove koji je paralelno odrastao kako pored aerodroma Batajnica tako i našeg letelišta, od pre par dana je postao najmlađi nastavnik letenja ultralake avijacije.
Odličan student mašinstva na Vazduhoplovnoj katedri, uzoran i maksimalno predan svojoj prvoj ljubavi – vazduhoplovstvu, sa naletom od skoro 300 h je definitivno odličan kalup koji će sutra svoje znanje stečeno od iskusnih ex-vojnih pilota prenositi na neke mlađe generacije. Srđan je takođe jedan od prvih pilota u Srbiji koji su završili obuku na zirokopteru što opet ide u prilog priči o tome koliko je sebe posvetio vazduhoplovstvu i klasi ultrlakih vazduhoplova!, piše Letenje.rs.
Хилмија Фетахагић
Срђане друже авиони круже! Честитам ти и овде!
Gost
Pa 70 tih i osamdesetih godina je to bil normalno. Moj klasić je završio ŠROA sa 19,5 godina, aktivirao se i posle nastavničkog kursa radio kao nastavnik u vojsci. Ne znam šta je ovde čudno. Srđanu neka je srećno…
Хилмија Фетахагић
Глупости! Како је могуће бити наставник летења у војсци са 23 године када се са толико година завршава академија? Није Вам добра та математика, или Вас сећање не служи како треба.
А ако се већ повела прича шта је ту чудно, рећи ћу да је чудна љубомора која говори из Вас!
Gost
Bez uvrede, ali svašta pričate. Pa da znate šta je ŠROA i kako su se ljudi aktivirali posle toga nebiste ovako pisali. Dotični klasić o kome pišem je leteo 522, a i ja tekođe.
MUNISA
Svaka cast, danas je to moguce.
Kako je nekada bilo, kada je letenje bilo ozbiljana profesija.
Zavrsis VVA sa 300 sati naleta osposobljen za letenje u svim vremenskim uslovima danju i nocu. Pa onda u skolu godinu dana, sve ispocetka 80-tih tek nakon 4 godine letenja pa pored letenja i ispiti andragogija, psihologija, pedagogija, organizcija letenja, meteorologija ….. pa godinu dana staziranja (obuka pilota) i najzad zvanje NASTAVNIK LETENJA na odredjeom tipu aviona. Pa nakon 10 godina rada to za pilote najvise priznanje INSTRUKTOR LETENJA.
Pa ako letis jos neki tip vazduhoplova letacka obuka ponovo.
Ono na sta sam hteo da ukazem pored ostalog je vremenska distaca…… Jer kada 'iskusan' pilot shvati koliko ne zna, spreman je da drugome podari svoje znanje i sposobnosti. NPR – Tek kada dobijes zvanje i postanes probni pilot shvatis koliko nisi znao o avionu i koliko je ozbiljan poziv pilota.
Ovo je iz licnog iskustva i uverenja,
Pozdrav svim pilotima. Vedro vam nebo.
MUNISA
PS. Nova vremena donose nova pravila.