Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024

[ANALIZA] Crnogorska dilema: Treba li ukinuti policijsku helikoptersku jedinicu i šta kupiti – „mali“ ili „veliki“ Kanader?

9. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao prvi AOC za komercijalne letove hidro-aviona u Srbiji kompaniji GAS Aviation

7. avg 2024

[ANALIZA] Pomažemo premijeru Milojku Spajiću: Treba li Crna Gora da kupi „makar jedan“ Kanader, ima li alternative i kako to sve platiti?

7. avg 2024

[REPORTAŽA] Kako je tekla velika međunarodna operacija gašenja šumskih požara iz vazduha u Makedoniji – 3. deo

2. avg 2024

[POSLEDNJA VEST] Ponovo veliki požari u Makedoniji, u pomoć stigli i Er Traktori registrovani u Južnoj Americi

1. avg 2024

[REPORTAŽA] Kako je tekla velika međunarodna operacija gašenja šumskih požara iz vazduha u Makedoniji – 2. deo

1. avg 2024

[REPORTAŽA] Kako je tekla velika međunarodna operacija gašenja šumskih požara iz vazduha u Makedoniji – 1. deo

31. jul 2024

Vučić ponovo o „letećim taksijima“: Predstavljanje „Grande Pande“ na kraju događaja dobilo vazduhoplovnu dimenziju

23. jul 2024

Slovenija prvi put koristi avione Er Traktor u protivpožarnim operacijama

20. jul 2024

Požari u Makedoniji: Zbog čega vazduhoplovni kapaciteti za gašenje požara iz vazduha nisu bili spremni?

18. jul 2024

[SEAS 2024] Prezentacija Migela Rosa o fenomenu „letećih taksija“: Boing, Erbas, Embraer i od 2027. godine Beograd

17. jul 2024

Srbija prvi put poslala vatrogasni helikopter Ka-32 u inostranstvo, gasiće požare iznad Severne Makedonije

16. jul 2024

[EKSKLUZIVNO] Porodica Vlašić biće prvi civilni operater Air Tractor aviona u regiji: Prvi AT-504 sleće u Osijek u avgustu

10. jul 2024

Vučićeva indirektna poruka DCV-u i SMATSA-i: „Pregovara se sa 6 eVTOL kompanija za EXPO, iznad Beograda do 2035. godine 20.000 letećih taksija po satu“

25. jun 2024
Intervju: Predrag Vučković – Extreme Photographer
Frequent flyer fotograf. Foto: Dragan Trifunović

Intervju: Predrag Vučković – Extreme Photographer

U biografiji Predraga Vučkovića piše:

Rođen 1973. godine, živi u Beogradu, stalno putuje (svetom), fotografiše od 1989. godine, bavi se esktremnim sportovima, vozi BMX (freestyle), pasionirani je snowboarder, windsurfer, ronilac.

2001. godine otvara svoj fitnes klub i fotografija mu kreće u potpuno novom pravcu – u svom studiju počinje fotografisati fitnes modele. Iz ove kreativne promene pravca nastaje i jedini magazin u Srbiji posvećen ovom sportu.

Glavni je fotograf inflight magazina „Elevate“ srpske nacionalne aviokompanije, i ono najvažnije, verovatno je fotograf sa najviše sati provedenih u vazduhu – ne samo iz Srbije, već globalno.

Kada ste zadnji put slikali avion? Iz helikoptera. Iz akrobatskog aviona. Na glavačke. Foto: Dragan Trifunović
Kada ste zadnji put slikali avion? Iz helikoptera. Iz akrobatskog aviona. Na glavačke. Foto: Dragan Trifunović

11 godina ima tu privilegiju da mu u radnoj knjižici piše „Red Bull fotograf“ i/ili „Zvanični Red Bull Air Race fotograf“.

Jedan je od najljubaznijih i predusretljivijih profesionalaca koje možete naći, nešto što se odlično prepoznaje na prvu loptu.

Ekskluzivno koristi Nikon. D4, D3x, D800, D300 i D200 10.5mm f/2.8, 16mm f/2.8 , 12-24mm f/4, 14-24mm f/2.8, 17-35mm f/2.8, 24mm f/1.4, 18-35 mm f/4, 28-70mm f/2.8 , 35-70mm f/3.5, 50mm f/1.4, 85mm f/1.4, 105mm f/2.8 , 70-200mm f/2.8, 80-400mm f/4, 200mm f/2.0, 300mm f/2.8.

Iskoristili smo jedinstvenu priliku i intervjuisali Predraga u pauzi između dva leta Red Bull helikopterom. Priča nam kako podnosi ovakav život, kako to izgleda iza scene i šta je sledeće:

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Di

Pored toga što je odličan fotograf, Peđa je i vrhunski profesinalac ali i sjajan lik, uvek opušten i prijateljski nastrojen.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs