BEG airport status
Letovi A380 sa „Etihad rezidencijom“ počinju ranije nego što je planirano Umesto 1. decembra letovi počinju 23. novembra / Foto: Slobodan Vučković

Letovi A380 sa „Etihad rezidencijom“ počinju ranije nego što je planirano

Letovi Etihad ervejza (Etihad Airways) između Međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju (AUH) i vazdušne luke Džon F. Kenedi u Njujorku avionom A380 u kome se nalazi Etihad rezidencija (čiji je demonstrator Tango Six posetio krajem prošle godine na MEBA konferenciji u Dubaiju), će umesto 1. decembra početi ranije – 23. novembra, rečeno je u kompaniji.

Razlog za ovakvu odluku su, kako navode u Etihadu, zahtevi putnika koji će u SAD odlaziti zbog proslave Dana zahvalnosti i posetilaca koji će prisustvovati trci za Veliku nagradu Abu Dabija u Formuli 1, koja će ove godine biti održana od 27-29. novembra.

– Ogromno interesovanje koji smo imali za uspostavljanje letova našim avionom A380 na linijama za London i Sidnej, kao i za let za Njujork, koji uskoro uvodimo, prevazišlo je sva naša očekivanja.

Očekujemo da ćemo ranijim uvođenjem letova avionom A380 ka Njujorku ponovo definisati ono što vrhunsko putovanje avionom može da bude za goste koji putuju avio-kompanijom Etihad ervejz u svim klasama usluge – izjavio je predsednik i generalni direktor ove kompanije, Džejms Hogan.

Letovi avionom A 380 između Abu Dabija i Njujorka zameniće postojeći let avionom B 777 i obavljaće se svakog dana.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj