BEG airport status
Burže 2015: ATR ugovorio prve porudžbine, najavio Combi verziju ATR najavio potpisivanje 46 porudžbina i 35 opcija za kupovinu. Foto: Petar Vojinović

Burže 2015: ATR ugovorio prve porudžbine, najavio Combi verziju

Rano ujutru prvog dana Paris International Airshowa ugovorene su neke od prvih porudžbina aviona. Japan Air Commuter upravo je potpisao ugovor za kupovinu 8 aviona ATR 42-600. Dogovorena je jedna opcija za kupovinu kao i 14 prava na nabavku u narednom periodu.

ATR je za sada najavio potpisivanje 46 porudžbina i 35 opcija za kupovinu. Vrednost ovih ugovora iznosi 1, 98 milijardi dolara.

Na prepunoj konferenciji za medije ATR je predstavio svoj novi vizuelni identitet (menjaju ga na svake dve godine) i najavio neke od prodajnih i tehnoloških novina za svoju -600 porodicu. Direktor kompanije istakao je ovom prilikom da je ATR do ove godine ukupno prodao 1.500 letelica svih varijanti što je svetski rekord isporučenih regionalnih turbopropova.

Detalj sa jutrošnje konferencije za medije: novi logo ATR-a. Foto: Petar Vojinović
Detalj sa jutrošnje konferencije za medije: novi logo ATR-a. Foto: Petar Vojinović

ATR će, kada je avionika u pitanju, unaprediti kokpit sa Synthetic vision sistemom a danas su najavili i početak razvoja Combi verzije svoje 72-ke – imaće 40 sedišta u zadnjem delu dok će pola aviona biti rezervisano za prevoz tereta.

Kako navodi ovaj proizvođač, od početka godine naručeno je oko 300 aviona, što će obezbediti proizvodnju za naredne tri godine.

– Procenjujemo da će u narednih dvadeset godina broj porudžbina porasti na 2.500. Moramo da nastavimo da razvijamo našu proizvodnju i asortiman usluga koje pružamo kako bismo postali dominantan regionalni proizvođač aviona. – kaže generalni direktor ATR-a, Patrik de Kastelbajak.

Tango Six će uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavati svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove sa Buržea kliknite baner:

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj