BEG airport status
Burže 2015: Brojke rastu Azijske kompanije kupci gotovo 2/3 narudžbina

Burže 2015: Brojke rastu

Do sada sklopljeni ugovori o kupovini i opciji za kupovinu iznose 45 milijardi dolara. Ako performanse Buržea posmatramo u odnosu na prošlogodišnji Farnboro, u Parizu je drugog dana ugovoreno 30 manje narudžbina nego u Londonu. Ukupno 342. Posle drugog dana ispostavilo se da su azijske kompanije kupci gotovo 2/3 ovih narudžbina.

AerCup je potpisao ugovor za kupovinu 100 Boeinga 737 Max 8, dok je Korean Air potpisao 30 opcija za naslednika 737 NG-a. Takođe, ugovorio je kupovinu 50 A321neo letelica uključujući 20 opcija.
SMBC Aviation Capital poručio je 10 Boeinga 737 Max (na čekanju kod proizvođača iz Sietla već ima 80 takvih aviona). Ruili Airlines se obavezao na kupovinu 30 Boeinga 737 Max. Minsheng Financial Leasing potpisao je memorandum o kupovini 30 Boeinga 737, kombinacija NG i MAX derivata.

Sriwijaya Air naručio je dva Boeinga 737-900ER. Tajvanska kompanija Eva AIr potpisala je preliminarni ugovor o kupovini četiri A330. Cebu Pacific se obavezao da će kupiti ATR 72-600, a ugovorio je i 10 opcija za kupovinu konfiguracija putničke kabine koja će brojati 78 sedišta. Švedska kompanija Braathens Regional će, takođe, naručiti 4 aviona ovog tipa.

Burze_drugi_dan
Narudžbine u toku drugog dana

Vojni sektor do sada, osim „munje iz Pakistana“ nije imao narudžbine većeg profila i obima.

Tango six će danas svoju pažnju (u formi naknadnih detaljnih video reportaža) fokusirati na IOMAX-ov Arhangel (Emirati očekuju svoja 24 naručena primerka), C Seriju iz pilotskog ugla, nove detalje o statistici Mitsubishijevog regionalnog mlaznjaka kao i detaljnije predstavljanje poslednjih novina iz kokpita kompanije ATR.

Tango Six će uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavati svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove sa Buržea kliknite baner:

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj