BEG airport status
Viz er potvrdio porudžbinu 110 A321neo Najveća pojedinačna porudžbina A321neo letelice ikad / Foto: Airbus

Viz er potvrdio porudžbinu 110 A321neo

„Low-cost“ kompanija Viz Er (Wizz Air) potvrdila je porudžbinu za 110 A321neo letelica potpisanu u junu na Buržeu , saopštio je Erbas (Airbus) navodeći da je to najveća pojedinačna porudžbina A321neo letelice ikad.

– Ova porudžbina će nam pomoći da dodatno učvrstimo naš snažan položaj na tržištu Centralne i Istočne Evrope. Ona takođe omogućava značajnu fleksibilnost ka prilagođavanju naše flote rastućim zahtevima.

Nova letelica će nam omogućiti da održimo cenovnu prednost kroz inovacije u kabini, najnovije tehnologije motora i ostala poboljšanja efikasnosti, a u isto vreme povećavajući ponudu i komfor za naše kupce.

Erbas (Airbus) je naš ključni saradnik, smatramo da imaju najbolju letelicu za opsluživanje našeg tržišta i srećni smo zbog nastavka naše duge saradnje – objasnio je  Jožef Varadi, izvršni direktor Viz era.

Svoje letove Viz er trenutno obavlja sa 63 letelice iz A320 porodice.

– Veoma smo srećni zbog Viz erove potvrde poverenja našoj A320 porodici letelica.

A320neo porodica, koja uključuje A321neo visoke produktivnosti i efikasnosti potrošnje goriva, omogućava Viz eru da proširi svoju mrežu i usluge – izjavio je Džon Lihi, operativni direktor Erbasa zadužen za kupce.

Kako je navedeno u saopštenju, zajedno sa ovim ugovorom ukupan broj porudžbina neo letelica prelazi 4,300. porudžbina uključući i poslednju A321neo ErbasKabinFleks( AirbusCabin Flex) konfiguraciju od 239 sedišta sa standardom konfora od 18 inča.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj