BEG airport status
Samit lidera grupe „Etihad Airways Partners“ Samit okupio sve lidere grupe "Etihad Airways Partners" / Foto: Etihad Airways

Samit lidera grupe „Etihad Airways Partners“

Generalni direktori avio-kompanija – članica grupe „Etihad Airways Partners“, sastali su se u Rimu kako bi se dogovorili i pokrenuli zajedničke inicijative za smanjenje troškova, povećanja prihoda i proširenja mogućnosti izbora za klijente ove alijanse, saopštio je Etihad ervejz.

Do sastanka je došlo nakon zaključivanja sporazuma o kolektivnom finansiranju, putem kojeg je prikupljeno 700 miliona dolara na svetskom tržištu.

– Pojedinačno smo mali učesnici na globalnom tržištu. Ali kolektivno, naša grupa obavlja letove ka 330 destinacija, ima gotovo 700 letelica i godišnje prevozi preko 100 miliona putnika, što nas čini sedmom po veličini grupom avio-kompanija na svetu – izjavio je predsednik i generalni direktor kompanije Etihad ervejz, Džejms Hogan.

Avio-kompanije sarađuju prilikom nabavke i osiguranja letelica,  uspostavljanja platformi za informacione tehnologije, zatim koriste zajedničke resurse, programe za obuku pilota i kabinskog osoblja.

Vrši se i transfer zaposlenih među avio-kompanijama, kao i međusobna preraspodela viška aviona.

Programi lojalnosti avio-kompanija su takođe povezani među partnerima.

Etihad ervejz grupa je osnovala „Global Loyalty Company“, koja je vlasnik „Etihad Guest“ programa i ima većinsko vlasništvo nad programom „Topbonus“ Erberlina,  „MilleMiglia“ Alitalije i programom „Jet Privilege“ Džet ervejza.

Er Srbija je prihvatila program  „Etihad Guest“, kao i Er Sejšeli i Etihad ridženel, dok NIKI koristi program „Topbonus“ .

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj