BEG airport status
Novi podaci o poslovanju: Er Srbija prevezla više od 2,5 miliona putnika u 2015. godini "Er Srbija prevezla dodatnih 250.000 putnika i 1.000 tona tereta"/ Foto: Er Srbija

Novi podaci o poslovanju: Er Srbija prevezla više od 2,5 miliona putnika u 2015. godini

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) prevezla je tokom prošle godine 2,55 miliona putnika, što predstavlja povećanje od 11% u odnosu na 2014. godinu, saopštili su danas iz srpske nacionalne avio-kompanije i dodali da je porast putnika uticao i na rekordne operativne rezultate Aerodroma Nikola Tesla.

– Er Srbija je unapredila svoju regionalnu mrežu linija i obavila 32.384 leta, na kojima je pređeno 29,5 miliona kilometara, uključujući i sezonske letove čarter brenda Aviolet – navode u kompaniji.

Kapacitet Er Srbije za prevoz putnika, koji se meri proizvodom ukupnog broja raspoloživih sedišta i ukupno pređenih kilometara (ASK), uvećan je za 3% i do kraja 2015. godine je iznosio 3,65 milijardi.

Prosečna iskorišćenost kapaciteta (SLF) iznosila je 71%, dok je u 2014. godini ona bila 67%.

„On-Time Performance“ – OTP (poletanje do 15 minuta od planiranog vremena polaska) sa Aerodroma Nikola Tesla dogodio se u 86% slučajeva tokom 2015. godini, što je rast od 8%. Prosečno poletanje na vreme za kompletnu mrežu Er Srbije u prošloj godini iznosilo je 84 %.

Kargo saobraćaj

Er Srbija je ukupno prevezla 3.756 tona tereta i pošte, što predstavlja rast od 39% u odnosu na prethodnu godinu.

– Nastavili smo da ostvarujemo naše ciljeve rasta i prevezli dodatnih 250.000 putnika i 1.000 tona tereta, a u isto vreme smo ostvarili značajan doprinos srpskoj privredi kroz rast trgovinske razmene i turizma – izjavio je ovom prilikom generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

U maju  isporučen šesti turboprop, ATR 72-500 / Foto: Petar Vojinović
U maju isporučen šesti turboprop, ATR 72-500 / Foto: Petar Vojinović

Kompanija je proširila mrežu linija, uspostavila nova kod-šer partnerstava sa avio-kompanijama Ejdžien erlajns, Er Baltik, Er Čajna, Er Europa i LOT Poliš erlajns, čime je ukupan broj aktivnih kod-šer sporazuma uvećan na 15.

Ukupna kod-šer mreža Er Srbije je u 2015. godini uvećana na 78 destinacija, što je za 23 destinacije više nego u prethodnoj godini.

Nakon što je u maju  isporučen šesti turboprop, ATR 72-500, na kraju 2015. flotu Er Srbije činilo je ukupno 20 aviona.

U protekloj godini otvoren je i Er Srbijin Premijum salon na beogradskom aerodromu, obnovljen je sajt kompanije, uvedena je “Wi-Fly” usluga interneta i mobilne telefonije na letu, kao i prijava za let putem interneta za sve polaske iz Beograda, Abu Dabija, Bejruta, Bukurešta, Praga, Londona i Istanbula.

Kompanija će u narednim nedeljama izneti i finansijske rezultate, čiju reviziju obavlja firma KPMG, najavljeno je u Er Srbiji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Šta je sa troškovima, bilans, troškovi prema aerodromu i dobavljačima? To niko ne pominje.

Odgovori
Ni

Nema troskova prema aerodromu. Drzava oprostila milione evra.

Ek

Zna se kada se objavljuju finansijski izvestaji na APRu i tad cemo videti realno stanje kompanije. A pod „bilans“ nemam pojma sta si hteo da kazes, bilans stanja ili uspeha, posto su dve potpuno razlicite stvari sa dve razlicite info.

Ako vec komentarises gledaj da bude ispravan komentar,a ne ozlojedjen komentar. Nisam bot, cesto letim (u proseku 1-2x mesecno) i cesto se desi da koristim JU usluge, za sad nemam neke vece zamerke..

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj