BEG airport status
Miodrag Kostić zainteresovan da investira u Aerodrom Portorož? "Razvoj aerodroma i marine, da bismo postali neka vrste novog Kana. Tako ga vidimo u budućnosti" / Foto: MK Commerc

Miodrag Kostić zainteresovan da investira u Aerodrom Portorož?

Srpski biznismen, vlasnik MK Grupe, Miodrag Kostić, zainteresovan je za Aerodrom Portorož, preneo je sajt B92.

Većinski vlasnici Aerodroma Portorož pripremaju se na novi pokušaj prodaje, piše list „Finance“ i dodaje da je Kostić i ranije iskazivao interesovanje za ovu investiciju, a napomenuo je da sve zavisi od dogovora s Piranskim županom, odnosno lokalnom samoupravom.

– Portorož ima potencial za dalji razvoj i povečanje broja turista. Razvoj aerodroma i marine, da bismo postali neka vrste novog Kana. Tako ga vidimo u budućnosti. Naš cilj je promocija Portoroža kao destinacije najviše kategorije, zato je u našem interesu veci broj letova kao i to da Marina Portorož radi punim kapacitetom – navode iz „MK Group“, prenosi B92.

Da podsetimo, ovaj aerodrom treća je po veličini međunarodna vazdušna luka u Sloveniji i nalazi se 6 Km od Portoroža.

Aerodrom je opremljen VFR i IFR sistemima. Poletno-sletna staza dužine je 1200 m i širine 30 m, a mogu je koristiti svi tipovi aviona težine do 25 tona MTOW.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj