BEG airport status
Er Srbija nudi letnju stručnu praksu uz mogućnost zaposlenja Rok za prijavu je 23. jun / Foto: Air Serbia

Er Srbija nudi letnju stručnu praksu uz mogućnost zaposlenja

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) nudi letnju stručnu praksu uz mogućnost zaposlenja po njenom završetku. Rok za prijavu je 23. jun.

– Program će omogućiti mladima i studentima da steknu praktično iskustvo i priliku da prođu kroz obuku na radnom mestu u brojnim sektorima Er Srbije, uključujući i“Ketering“, koji proizvodi sve obroke na letu avio-kompanije,  „Tehniku“, koja je odgovorna za održavanje aviona, kao i u okviru operativnih timova na Aerodromu Nikola Tesla. Polaznicima koji se istaknu u ispunjavanju svojih zaduženja će biti razmotren i prijem u radni odnos u Er Srbiji – rečeno je u kompaniji.

Od polaznika se očekuje da tečno govore engleski jezik.

–  Program profesionalne prakse će se odvijati tokom letnjih meseci i predstavlja odličnu priliku za mlade ljude koji su zainteresovani da započnu karijeru u avio-industriji da se oprobaju na različitim radnim mestima u ovoj oblasti. Prošle godine smo imali određen broj polaznika koji su se nakon toga zaposlili u Er Srbiji i iste mogućnosti za zaposlenje su dostupne i ove godine – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Zainteresovani mogu da se prijave putem sajta Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj