Srpski Falkon 6X preko Banja Luke do Majamija; Iz Pariza novi podaci o globalnoj upotrebi Falkon porodice

6. maj 2025

[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025
Pit lane talk: Peter Podlunšek i njegov novi Edge
Peter i njegov novi član tima, glavni tehničar Daks Vanles / Foto: Red Bull Air Race

Pit lane talk: Peter Podlunšek i njegov novi Edge

Prvi put u velikoj ligi. Jedva peti let u novom avionu sa kojim više ne radiš akrobacije već gledaš kako da budeš što brži. Na možda drugoj (neko će reći i prvoj) najtežoj stazi u Red Bull Air Race šampionatu. Novajlija si ali nikako neiskusan. Šta je u tvojoj glavi na jutro velike trke?

Pitanja su na koja samo Peter Podlunšek može dati odgovore ali i pitanja koja mu sigurno neću postaviti pre današnjeg „race day-a“. Jučerašnji rezultat u kvalifikacijama možda nije najsjajniji ali je uzmimajući u obzir da mu je ovo prva trka u „Master Class“ selekciji, da je imao minimalno vreme da zaista leti u svom novom rejseru i da je na stazi u Abu Dabiju i jedan Kirbi Čemblis (Kirby Chambliss) uspeo da završi iza njega – nije loše.

Povratak u hangar nakon završene runde kvalifikacija. Novi Edge 540 V2 / Foto: Red Bull Air Race
Povratak u hangar nakon završene runde kvalifikacija. Novi Edge 540 V2 / Foto: Red Bull Air Race

Peter je juče završio na pretposlednjem 14. mestu sa vremenom 1:02.154 što će ga u prvoj rundi danas (pilot protiv pilota) staviti protiv drugog najbržeg u kvalifikacijama Matijasa Dolderera (Matthias Dolderer). Ključna Peterova greška juče je bilo penjanje prilikom prolaska kroz gejt. Da nije ovih kaznenih sekundi završio bi na 7. mestu. Tako dobro „uhvatiti“ svoj novi avion i biti u stanju da završiš na sredini – nije loše.

Ukoliko vam i dalje nije jasan sisitem takmičenja, pogledajte video:

Pit lane talk

Kako je uspeo da uđe u „Master Class“, zbog čega je Abu Dabi tako teška staza, sa koliko strasti i u koliko detalja može ući u objašnjavanje zbog čega je njegov novi Edge 540 tako cool?

Pitanja su koje sam juče postavio Peteru pred početak kvalifikacija dok je njegov tim obavljao poslednje pripreme pred let.

Uvek raspoložen za priču, ovoga puta sa detaljima koje još niste imali prilike da čujete, Peter nam na odličan način objašnjava izazove jednog „Master Class“ pilota:
 

 
Svi Red Bull Air Race Abu Dabi postovi grupisani na jednom mestu:

888

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs